ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازی ماینکرفت روی هدست Gear VR سامسونگ هم عرضه می شود

واقعیت مجازی دارد به یکی از اجزای جداناپذیر صنعت بازی تبدیل می شود و روز به روز، خبرهای بیشتری درباره کمپانی های فعال در این زمینه می شنویم. شاید بتوان گفت که در بازه زمانی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

واقعیت مجازی دارد به یکی از اجزای جداناپذیر صنعت بازی تبدیل می شود و روز به روز، خبرهای بیشتری درباره کمپانی های فعال در این زمینه می شنویم. شاید بتوان گفت که در بازه زمانی فعلی، دو هدست ریفت و Gear VR، از بیشترین محبوبیت میان کاربران برخوردار باشند و کمپانی های آکیلس و سامسونگ، از هیچ تلاشی برای جذب مخاطبان بیشتر دریغ نمی کنند.

کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که بازی دوست داشتنی ماینکرفت، برای هدست واقعیت مجازی کره ای ها هم عرضه خواهد شد تا تقریبا روی تمام پلتفرم های فعلی جهان در دسترس باشد. با توجه به همکاری آکیلس و سامسونگ در ساخت هدست Gear VR، چندان دور از ذهن نبود که بعد از عرضه ماینکرفت روی آکیلس، نسخه ای مخصوص Gear VR نیز در نظر گرفته شود.

مایکروسافت و آکیلس، این خبر را در همایش GDC امسال اعلام کردند و گفتند که ماینکرفت «بزودی» روی Gear VR پورت خواهد شد. هنوز اطلاعات چندانی درباره نسخه واقعیت مجازی ماینکرفت در دسترس نیست اما انتظار می رود که کیفیت آن، با نسخه آکیلس ریفت برابری کند. در هر صورت، فعلا باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت، چه اطلاعات بیشتری با ما به اشتراک خواهد گذاشت.

در حال حاضر، هدست Gear VR به دلیل قیمت پایین و 100 دلاری خود، محبوبیت خاصی در میان دارندگان موبایل های هوشمند سامسونگ پیدا کرده. بنابراین عرضه بازی هایی چون ماینکرفت برای این هدست، می تواند به سامسونگ در رقابت با سایر کمپانی های سازنده هدست های گران قیمت واقعیت مجازی کمک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    کاشکی به جای اون، برای گوگل کاردبورد ارائه میکرد. آخه هر دوشون مشابه هم کار میکنن و فقط فرقش اینه که فروشگاه گیر وی آر انحصاری سامسونگه اما گوگل کاردبورد در گوگل پلی برای همه دستگاه های اندرویدی اپلیکیشن ها رو در اختیار همه قرار میده...

  • RZ@
    RZ@ | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    سلام آقای صدیقی فر، سیستم مشکلش کامل حل شد

مطالب پیشنهادی