ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: معرفی برترین پکیج های آیکن شخص ثالث اندروید [قسمت سوم]

در ادامه معرفی برترین پکیج های آیکن شخص ثالث اندروید، این هفته نیز جعبه ابزار را با همین موضوع ادامه خواهیم داد و تعداد دیگری از مجموعه آیکن ها را به شما معرفی می کنیم. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

در ادامه معرفی برترین پکیج های آیکن شخص ثالث اندروید، این هفته نیز جعبه ابزار را با همین موضوع ادامه خواهیم داد و تعداد دیگری از مجموعه آیکن ها را به شما معرفی می کنیم.

توجه: تقریبا کلیه پکیج های آیکن این مطلب برای نصب نیازمند لانچرهای خاصی هستند که در کنار معرفی هر کدام به این موضوع اشاره کرده ایم. با دانلود هر یک از این پکیج های آیکن از گوگل پلی، کافیست وارد بخش تنظیمات لانچرتان شده و از تنظیمات Icon به نصب آنها اقدام کنید. دو لانچر Apex و Nova طیف نسبتا وسیعی از پکیج های آیکن را مورد پشتیبانی خود قرار می دهند که ما هم این دو را به شما توصیه می کنیم.

Polycon - Icon Pack

Polycon 1

پکیجی برای سلایق خاص. توسعه دهنده Polycon با الگوبرداری از طراحی متریال گوگل، توانسته تا یکی از چشم نوازترین مجموعه آیکن های مینیمالیستی را به کاربران اندروید ارائه کند.

این پکیج رایگان شاید از لحاظ تعداد آیکن نتواند در برابر دیگر رقبا حرفی داشته باشد، اما از منظر تعداد لانچرهایی که از آن پشتیبانی می کنند مطمئنا جز برترین هاست.

از آیکن های Polycon می توانید در لانچرهای محبوبی همچون Nova, ADW, Action, Solo, Atom و Aviate استفاده کنید و ضمنا والپیپرهایی اختصاصی برای ست کردن آیکن ها با پس زمینه در اختیار داشته باشید.

Polycon - Icon Pack

Polycon - Icon Pack

سازنده: TheArc Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.7 مگابایت زبان:

Glim - Free Flat Icon Pack

Glim 1

که گفته که آیکن تلگرام همیشه باید آبی رنگ باشد؟ چه اشکالی دارد که آیکن فایرفاکس را به رنگ سبز درآوریم؟ یکی از بزرگترین مزایای پکیج آیکن Glim، وجود آیکن های اپلیکیشن های مشهور به رنگی به غیر از رنگ اصلی آنهاست.

با تعویض رنگ آیکن ها می توانید ظاهر منحصر به فردی به رابط کاربری دستگاه اندرویدی تان ببخشید. خوشبختانه Glim در بسیاری از لانچرهای مهم همچون Nova، Apex، ADW، Go و Holo پشتیبانی می شود و بهترین نکته این که رایگان هم هست.

بیش از 3000 هزار آیکن و 80 والپیپر محتوایی است که با نصب Glim بدست می آورید، بنابراین به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

Glim - Free Flat Icon Pack

Glim - Free Flat Icon Pack

سازنده: Maximilian Keppeler قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 44 مگابایت زبان:

Rondo - Icon Pack

Rondo 1

آیکن های دایره ای شکل شاید باب میل بسیاری از افراد نباشد، اما اگر طرفدار این سبک از آیکن ها هستید بهتر از پکیج Rondo در گوگل پلی نخواهید یافت. در نسخه رایگان، بیش از 1700 آیکن در اختیارتان قرار داده شده که می توانید با 19 والپیپر رایگانی که همراه آنهاست، ست شان کنید.

اگر آیکن اپلیکیشن مورد نظرتان در آرشیو Rondo موجود نیست، می توانید موضوع را به اطلاع توسعه دهنده اش برسانید تا در بروزرسانی بعدی آن را به مجموعه آیکن های فعلی اپ بیفزاید. ضمنا با دانلود این پکیج از یک ویجت ساعت عقربه ای بسیار زیبا هم بهره مند خواهید شد.

Rondo - Icon Pack

Rondo - Icon Pack

سازنده: Benas Dzimidas قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18 مگابایت زبان:

Tyles - Icon Pack

Tyles 1

10 والپیپر اختصاصی و بیش از 1500 آیکن HD (شامل آیکن پویای تقویم گوگل) محتوایی است که با دانلود پکیج Tyles بدست می آورید. طراحی آیکن های این مجموعه، هماهنگی بسیار خوبی با محیط متریال اندروید لالی پاپ دارد، از این رو بهتر است که آن را در لانچرهای مبتنی بر این نسخه از سیستم عامل اندروید به کار بگیرید.

خوشبختانه طیف گسترده ای از لانچرهای اندرویدی از پکیج Tyles پشتیبانی می کنند که از میان آنها می توان به لانچرهای Nova، Action، ADW، KK و Go اشاره نمود.

Tyles - Icon Pack

Tyles - Icon Pack

سازنده: Ryconography قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:

Numix Circle icon pack

Numix 1

یک پکیج استثنایی دیگر برای علاقه مندان به آیکن های دایره ای. مجموعه نومیکس در حال حاضر 250 آیکن از اپلیکیشن های مهم اندروید را شامل می شود که در هر بروزرسانی، شاهد افزایش این تعداد نیز هستیم.

مضاف بر لانچرهای Apex، Nova، Holo، ADW و Action، آیکن های این مجموعه را می توانید در لانچر Trebuchet سیانوژن هم به کار بگیرید. وجود بخش Request Icons برای درخواست آیکن اپلیکیشنی خاص و والپیپرهای زیبای رایگان از دیگر امکانات مجموعه Numix محسوب می شوند.

Numix Circle icon pack

Numix Circle icon pack

سازنده: .Numix Project Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:

Flui icon pack

Flui 1

شیفتگان رابط کاربری سیستم عامل iOS، مطمئنا پکیج آیکن Flui را می پسندند. پکیج 10 مگابایتی استودیوی DraseArt چیزی بالغ بر 980 آیکن با وضوح HD را در بر می گیرد که می توانند حس و حال آیفون و آیپد را به دستگاه اندرویدی تان بیاورند.

از این مجموعه می توانید در لانچرهای Nova، Apex، Action، Atom، Aviate، Go، KK، Next، Smart , Solo استفاده کنید. ضمنا پکیج Flui یک مجموعه فوق العاده جذاب والپیپر هم در اختیارتان قرار داده تا بتوانید به خوبی آیکن های جدیدتان را با تصویر پس زمینه مناسب ست کنید.

Flui icon pack

Flui icon pack

سازنده: DraseArt قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10 مگابایت زبان:

فراموش نکنید که حتما آیکن پک های مورد علاقه تان را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی