ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید

راهنمای خرید نوروزی دیجیاتو: ابزارهای سلامتی

نوروز مثل هر سال، با ورق خوردن صفحات تقویم در حال نزدیک شدن است و نسیم مطبوعش، خستگی یک سال دوندگی و تلاش را از ذهن و جسم می زداید. برخی تعطیلات سال نو را به عنوان بهترین ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۰

نوروز مثل هر سال، با ورق خوردن صفحات تقویم در حال نزدیک شدن است و نسیم مطبوعش، خستگی یک سال دوندگی و تلاش را از ذهن و جسم می زداید. برخی تعطیلات سال نو را به عنوان بهترین فرصت برای مسافرت در نظر دارند، برخی دیگر به عنوان بازه ای مناسب برای استراحت و رفع خستگی و برخی دیگر از ما نیز، این زمان را صرف رسیدگی به امور شخصی و عقب افتاده می کنیم.

اما در هر کدام از این دسته ها که قرار داشته باشید تفاوتی نمی کند و بدون تردید گجت های الکترونیکی، قادر هستند استفاده بهینه تری از این بازه برای شما به ارمغان آورده و تعطیلات شما را سودمند و لذت بخش تر سازند.

در حالی که فاصله چندانی تا آغاز سال جدید باقی نیست، تصمیم گرفتیم برخی از ابزارهای مفید برای استفاده بهینه تر از تعطیلات نوروزی را خدمت شما انتخاب و معرفی نماییم.

با راهنمای خرید نوروز ۹۵ دیجیاتو همراه باشید.

از سال جدید رژیم را آغاز می کنم. از سال جدید ورزش می کنم و از سال جدید مراقب سلامتی خود خواهم بود. اینها جملاتی هستند که بسیاری از ما هربار با خود تکرار می کنیم اما باز هم سال جدید از راه می رسد و روز از نو، روزی از نو. در این بخش نگاهی خواهیم داشت به گجت های هوشمندی که می توانند انگیزه شما برای مراقبت از سلامتی را افزایش داده و این روند را برایتان ساده و جذاب تر سازند.

فشار خون سنج هوشمند Prestigio PHCBPM

IMG_8891

قیمت: حدود ۱۰۰ هزار تومان

هرچند وجود فشار سنج در منزل به تنهایی برای نظارت بر سلامتی سودمند است، اما محصول پرستیژیو از قابلیت های هوشمندی برخوردار است که اثرگذاری آن را به مراتب افزایش خواهد داد. این فشار سنج هوشمند اطلاعات مربوط به سنجش های پیشین را روی حافظه ذخیره کرده و آمار آن را با استفاده از اپلیکیشن موبایل در دسترس شما قرار دهد تا امکان بررسی روند سلامتی کاربر در درازمدت وجود داشته باشد.

فشار سنج هوشمند پرستیژیو ضمناً از دقت و کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است و تا ۴ کاربر می توانند به طور همزمان آن را مورد استفاده قرار داده و تاریخچه سلامتی خود را به طور مجزا روی حافظه دستگاه ذخیره نمایند.

ترازوی هوشمند Prestigio PHCBMS

IMG_8747

قیمت: حدود ۳۰۰ هزار تومان

ترازوی PHCBMS مثل دیگر مدل های هوشمند قادر است اطلاعات مربوط به وزن کاربر را با استفاده از بلوتوث به اپلیکیشن موبایل خود انتقال داده و تاریخچه آن را در اختیار کاربر قرار دهد.

اما آنچه این محصول را از رقبا متمایز ساخته الکترود های موجود در دو طرف دستگاه هستند که جریان ضعیفی را از درون بدن کاربر انتقال داده و با استفاده از آن، حجم چربی، ماهیچه، استخوان و آب بدن را اندازه گیری می کند.

شایان ذکر است که این اطلاعات نیز روی اپلیکیشن دستگاه قابل مشاهده هستند و می توان با بررسی آنها، روند تغییرات سلامتی کاربر را زیر نظر گرفت.

دستبند سلامتی Jawbone Up2

quel-bracelet-jawbone

قیمت: حدود ۴۰۰ هزار تومان

در حالی که تولید کنندگان مختلف در حال اضافه کردن حسگر و قابلیت های متنوع به دستبندهای سلامتی خود هستند، Jawbone موفق شده محصولی عرضه کند که با وجود قیمت مناسب، از طراحی چشمگیر و امکانات مناسبی نیز برخوردار باشد.

هرچند این دستبند هوشمند فاقد نمایشگر است، اما دیگر قابلیت های اساسی این حوزه را ارائه می کند که از جمله آنها می توان به ثبت فعالیت های کاربر، نظارت بر کیفیت خواب و ارائه توصیه های هوشمندانه برای خواب و تمرینات ورزشی بهتر اشاره کرد.

اما در نهایت دومین نسل از دستبند هوشمند سری UP به قدری زیبا و متنوع طراحی شده که قادر است انواع سلیقه ها را راضی کرده و حتی بدون توجه به قابلیت هایش نیز می توان آن را به عنوان یک محصول تزئینی خریداری نمود.

چنگال هوشمند HAPIfork

hapifork-2

قیمت: حدود ۴۰۰ هزار تومان

همه ما رژیم ها و متدهای متعددی برای جلوگیری از چاقی می شناسیم اما حقیقت اینجاست که هیچ روشی به اندازه عدم پرخوری برای حفظ سلامت بدن کارایی ندارد. یکی از موثر ترین روش های جلوگیری از پر خوری نیز آهسته غذا خوردن به شمار می رود، یعنی همان خصوصیتی که چنگال هوشمند HAPIfork برای محقق کردنش طراحی شده است.

این چنگال هوشمند غذا خوردن شما را تحت نظر گرفته و در صورت نیاز با ایجاد لرزش یا ویبره یادآوری می کند که باید از سرعت خود بکاهید. HAPIfork علاوه بر این، تاریخچه سرعت غذا خوردن شما را با واحد «چنگال در دقیقه» ذخیره می کند که می توانید از طریق اپلیکیشن ارائه شده اطلاعات مربوط به آن را مشاهده نمایید.

علاوه بر این با استفاده از نرم افزار دستگاه می توانید میزان تغذیه مورد نظر خود را تعیین کرده و موفقیت در عدم تجاوز از این مقدار را روی وبسایت سازنده اطلاع رسانی کنید تا همه شرایط برای ایجاد انگیزه و جلوگیری از پرخوری شما مهیا باشند.

دستبند سلامتی Fitbit Charge HR

Fitbit_charge

قیمت: حدود ۵۰۰ هزار تومان

هرچند دستبند های هوشمند متعددی در بازار وجود دارند، اما Fitbit Charge HR یکی از مناسب ترین نمونه هایی به شمار می رود که امکانات قابل قبولی را در ازای هزینه پرداختی برای کاربر فراهم خواهد آورد.

این دستبند قادر است اطلاعات مرسوم از جمله تعداد قدم ها، میزان کالری مصرفی، تعداد پله ها و مسافت طی شده را به ثبت برساند و علاوه بر آن، ضربان قلب و کیفیت خواب کاربر را نیز ضبط و روی اپلیکیشن موبایل خود ارائه می کند.

Fitbit Charge HR ضمناً با هر شارژ تا ۵ روز قابل استفاده است و در صورت دریافت تماس روی تلفن هوشمند کاربر، شماره شخص تماس گیرنده را روی نمایشگر تک رنگ خود نمایان خواهد ساخت.

هدست بلوتوث Jabra Sports Pulse Wireless

big

قیمت: حدود ۶۰۰ هزار تومان

ترکیب ورزش با موسیقی همیشه نتیجه نهایی را بهبود می بخشد و حالا جبرا با ارائه هدست بی سیم Sports Pulse Wireless یک المان موثر دیگر را نیز به این مجموعه افزوده است. این هدست بیسیم به لطف حسگر های خود، ضربان قلب را با دقت بالایی از طریق گوش کاربر تحت نظر گرفته و اطلاعات مربوط به آن را از طریق اپلیکیشن خود در اختیارتان قرار می دهد تا امکان بررسی میزان بهره وری تمرینات ورزشی شما وجود داشته باشد.

هدست جبرا به طور خاص برای دویدن طراحی شده و قادر است هنگام ورزش توصیه های صوتی در این زمینه ارائه نماید. تولید کننده ضمناً این محصول را ضد آب، ضربه و گرد و غبار ساخته تا امکان استفاده از آن در همه شرایط محیطی وجود داشته باشد. بر اساس چنین خصوصیاتی می توان گفت اگر دویدن را به عنوان فعالیت ورزشی خود انتخاب کنید، این محصول تاثیر زیادی در افزایش بهره وری شما خواهد داشت.

Microsoft Band 2

pulseira-relogio-microsoft-band-2-gps-monitor-cardiaco-663411-MLB20526589396_122015-F

قیمت: حدود ۷۰۰ هزار تومان

علاوه بر ظاهر زیبا، آنچه مایکروسافت بند را از دیگر دستبند های سلامتی متمایز می کند، حسگر های متعددی است که سازنده برای این محصول در نظر گرفته است. با وجود این حسگر ها دستبند هوشمند مایکروسافت قادر است تا ۱۳۰ فعالیت ورزشی مختلف را به شکل خودکار شناسایی و ثبت کرده و برنامه های تمرینی مختلف را برای آنها ارائه نماید.

دستبند هوشمند مایکروسافت ضمناً کیفیت خواب و ضربان قلب کاربر را تحت نظر دارد و از دیگر ویژگی های آن می توان به GPS اشاره کرد که موجب می شود دستگاه قادر باشد سابقه فعالیت های کاربر را بدون نیاز به تلفن هوشمند به ثبت برساند. مایکروسافت بند ضمناً از دستیار دیجیتالی این سازنده به نام کورتانا بهره می برد و مجموعه همین خصوصیات آن را به یکی از پیشرفته ترین دستبندهای هوشمند موجود در بازار تبدیل کرده است.

دستگاه هوشمند تصفیه هوا شیائومی

Xiaomi_Mi_Air_Purifier1418183269

قیمت: حدود ۸۰۰ هزار تومان

اگر در شهر های بزرگ و آلوده مثل تهران زندگی می کنید، حتی ورزش کردن در هوای ناسالم نیز برای سلامتی شما مضر خواهد بود. دومین نسل از دستگاه هوشمند تصفیه هوای شیائومی اما ابزار مناسبی است که ۹۹.۷ دهم ذرات معلق در یک اتاق ۲۳ متر مربعی را تنها در ۱۰ دقیقه تصفیه می کند.

محصول شیائومی ضمناً از اتصال وای-فای پشتیبانی می کند تا کنترل تنظیمات و خاموش و روشن کردن آن از طریق اپلیکیشن موبایل ارائه شده توسط سازنده امکان پذیر باشد.

ساعت هوشمند Withings Activité Pop

phpilhfnt

قیمت: حدود ۹۰۰ هزار تومان

اگر ظاهر و عمر باتری ساعت های آنالوگ را در کنار امکانات دستبند های سلامتی بخواهید، ساعت هوشمند withings activité pop برای شما ساخته شده است. این محصول ضد آب فعالیت های پیاده روی، دویدن و شنای کاربر را ثبت کرده و با بلوتوث به اپلیکیشن موبایل خود انتقال می دهد، اما در عین حال از عقربه های واقعی آنالوگ برخوردار است و عمر باتری آن به ۸ ماه می رسد که با عمر حداکثر چند روزه دستبند های هوشمند قابل مقایسه نیست.

اپلیکیشن دستگاه هنگام فعالیت های ورزشی به شما توصیه هایی برای نتیجه بهتر ارائه می کند و علاوه بر این قادر است کیفیت خواب کاربر را تحت نظر گرفته و آمار مربوط به آن را در اختیار وی قرار دهد. activité pop هنگام مسافرت به طور خودکار زمان محلی را از تلفن هوشمند شما دریافت کرده و نیاز به تنظیم مجدد دارد و از دیگر قابلیت های آن می توان به آلارم لرزشی برای بیدار کردن کاربر اشاره کرد.

در مجموع می توان گفت سازنده به خوبی موفق شده مزیت های ساعت های آنالوگ و هوشمند با تولید activité pop در یک محصول عرضه نماید.

روکش تشک هوشمند Eight

Lifestyle.-Before_sleeping

قیمت: حدود ۱ میلیون تومان

اگر می خواهید از قابلیت نظارت بر کیفیت خواب خود بهره مند شوید اما علاقه ای به پوشیدن گجت ها در طول شب ندارید، روکش هوشمند Eight را مد نظر داشته باشید. این روکش هوشمند از طریق اپلیکیشن موبایل قابل کنترل است و با استفاده از آن می توانید دمای هر سمت از تخت خواب را به سلیقه خود تنظیم نمایید.

روکش Eight علاوه بر این کیفیت خواب، ضربان قلب و تعداد تنفس های شما را ثبت کرده و قادر است با تحلیل این اطلاعات، در بهترین زمان ممکن برای بیدار کردن شما اقدام کند تا دیگر هرگز پس از بیدار شدن احساس خستگی و عدم استراحت کافی را تجربه نکنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی
    علی | ۳ فروردین ۱۳۹۵

    سلام

    میشه راهمایی کنید که ساعتهای Withings Activité Pop رو داخل ایران از کجا میشه تهیه کرد؟؟

  • navid
    navid | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    سلام.
    از کجا میتونیم با ابن قیمتها خرید کنیم

  • saeed
    saeed | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    xiaomi miband1s رو فراموش کردین?

مطالب پیشنهادی