ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلکاتل در کنار پرچمدار بعدی تحت ویندوز موبایل خود از Idol 4 Mini نیز پرده بر خواهد داشت

اگر چه آلکاتل هنوز به صورت رسمی وجود تلفن هوشمند Idol 4 Pro را تائید نکرده، ولی از ظواهر امر اینطور بر می آید که به زودی شاهد رونمایی این محصول خواهیم بود. در همین راستا و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

اگر چه آلکاتل هنوز به صورت رسمی وجود تلفن هوشمند Idol 4 Pro را تائید نکرده، ولی از ظواهر امر اینطور بر می آید که به زودی شاهد رونمایی این محصول خواهیم بود.

در همین راستا و بر طبق گزارشی که سایت «Venture Beat» منتشر نموده، اسمارت فون مورد اشاره به تنهایی به بازار نخواهد آمد و به همراه آن از موبایل دیگری با نام Idol 4 Mini نیز پرده برداری خواهد شد. بد نیست یادآور شویم که منابع خبری می گویند Idol 4 Pro دیوایسی قدرتمند و بر مبنای ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود، ولی دیگر دستگاه یا همان Idol 4 Mini اندروید ۶.۰ مارشملو را اجرا خواهد کرد.

همانگونه که قبلاً نیز شنیده بودیم، اسمارت فون بعدی آلکاتل و مبتنی بر پلتفرم مایکروسافت، فریمی فلزی به همراه نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED خواهد داشت. بسیاری این تلفن هوشمند را نمونه ی مشابه Idol 4S می دانند که بر مبنای اندروید توسعه یافته و البته یکی از تفاوت های آنها در این است که دستگاه تحت پلتفرم گوگل نمایشگری QHD دارد ولی موبایل جدید و مورد بحث صفحه نمایشی تمام HD خواهد داشت که این امر می تواند سبب افزایش کارایی باتری شود.

اگر از بحث نمایشگر گذر کنیم، آلکاتل ترجیح داده پرچمدار ویندوزی اش را به اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز نماید و از دیگر ویژگی های اصلی آن هم می توان به ۴ گیگابایت حافظه ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED اشاره داشت.

این موبایل از ویژگی Continuum نیز پشتیبانی به عمل خواهد آورد و پس از HP Elite X3 دومین پرچمدار تحت ویندوز ۱۰ موبایل محسوب می شود که بناست در ۲۰۱۶ و توسط شرکتی غیر از مایکروسافت راهی بازار گردد.

اما Idol 4 Mini، دستگاهی که امروز وجودش رسانه ای شده، از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p بهره مند است و حدس زده می شود به یکی از دو چیپست چهار هسته ای MT6738 و یا هشت هسته ای MT6750 از مدیاتک تجهیز گشته باشد.

حسگر اثر انگشت این دستگاه در بخش جلویی و در درون دکمه ی هوم جای گرفته و دوربین ۵ مگاپیکسلی جلویی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصه های سخت افزاری اش محسوب می شوند.

در پایان هم ذکر می گردد آلکاتل می خواهد تلفن هوشمند مذکور را در چند نسخه ی مشابه که یک الی سه گیگابایت حافظه ی رم و ۸ الی ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی دارند راهی بازار سازد.

Alcatel Idol 4 Pro

Alcatel-Idol-4-Pro (1)-w600

Alcatel-Idol-4-Pro-w600

Alcatel Idol 4 Mini

Alcatel-Idol-4-Mini-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • matin danger
    matin danger | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    پیشرفت خوبیه واسه آلکاتل

  • Mohammad
    Mohammad | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    Che nanaze ey jan

  • محسن
    محسن | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    عالی....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی