ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند ZTE A2017 در پایگاه داده GFXBench رویت شد؛‌ آیا ZTE Axon 2 در راه است؟

شواهد حکایت از آن دارند که یک تلفن هوشمند جدید و قدرتمند از ZTE در حال آماده سازی است. این دستگاه که فعلاً نام ZTE A2017 را یدک می کشد به تازگی در پایگاه داده ی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

شواهد حکایت از آن دارند که یک تلفن هوشمند جدید و قدرتمند از ZTE در حال آماده سازی است. این دستگاه که فعلاً نام ZTE A2017 را یدک می کشد به تازگی در پایگاه داده ی ابزار بنچ مارک گیری GFXBench حضور به هم رسانده و به این ترتیب برخی از اطلاعات آن در این دیتا بیس به ثبت رسیده اند.

موبایل پرچمدار مورد بحث نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی دارد و در درون خود چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۲۰ -با فرکانس کاری ۲.۱ گیگاهرتز- را جای داده. ناگفته نماند پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ نیز یاری رسان این سیستم-روی-چیپ محسوب می شود.

ZTE A2017 از ۴ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره مند خواهد بود، که البته از این میزان حافظه ی داخلی ۵۱ گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار خواهد داشت.

دوربین ۲۱ مگاپیکسلی اسمارت فون یاد شده قادر به تهیه ویدئوهای 4K‌ خواهد بود و در بخش جلویی هم دوربینی با کیفیت ۸ مگاپیکسل تعبیه شده که اجازه خواهد داد سلفی هایی با کیفیت و مطلوب را به ثبت برسانید. ضمناً می بایست خاطر نشان سازیم که این دیوایس اندروید ۶.۰.۱ را اجرا خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست چینی ها چه زمان قصد دارند از دستگاه مورد اشاره در بالا رونمایی به عمل آورده و چه هنگام آن را راهی بازار سازند، ولی بر حسب شواهد موجود می توان انتظار داشت که فروش ZTE A2017 به سرزمین اژدهای سرخ محدود نشده و شاهد حضورش در سایر بازارهای مهم تر جهان از جمله بازار ایالات متحده نیز باشیم.

ze

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی