ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توئیتر محدودیت ۱۴۰ کاراکتری خود را حفظ می کند

جک دورسی، مدیرعامل توئیتر به مناسبت دهمین سالگرد فعالیت این شرکت، روز جمعه در برنامه ای تلویزیونی حضور پیدا کرد. دورسی در مقابل مجری این برنامه تأیید کرد محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توئیتر کماکان پابرجا خواهد بود ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

جک دورسی، مدیرعامل توئیتر به مناسبت دهمین سالگرد فعالیت این شرکت، روز جمعه در برنامه ای تلویزیونی حضور پیدا کرد. دورسی در مقابل مجری این برنامه تأیید کرد محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توئیتر کماکان پابرجا خواهد بود و آنگونه که قبلاً پیشنهاد داده بود به ۱۰۰۰۰ کاراکتر تبدیل نخواهد شد. دورسی گفت: «این محدودیت پابرجا خواهد بود. محدودیت ۱۴۰ کاراکتری برای ما محدودیت خوبی است؛ چرا که باعث حفظ اختصار کلام در لحظه می شود». البته دورسی یک بار دیگر نیز درست چند روز پیش از ارائه ی تایم لاین الگوریتمی جدیدی که اکنون در اختیار همه قرار گرفته، گفته بود توئیتر هیچ برنامه ای برای تغییر نظم تایم لاین خود طی هفته ی آتی نداشته است.

مدیرعامل توئیتر یک بار دیگر بر موضع این شرکت درباره ی برقراری تعادل حقوق کاربران بر اساس متمم اول قانون اساسی آمریکا از طریق کنترل کردن مزاحمت ها تأکید کرد؛ چیزی که منتقدان مدت هاست به خاطرش توئیتر را سرزنش می کنند. دورسی در این برنامه ی تلویزیونی به لائور گفت: «توئیتر همیشه امکان کنترل را در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می توانند هر کسی که خودشان می خواهند را دنبال کنند و وظیفه ی ما این است که مطمئن شویم آنها هر آن چیزی که برایشان اهمیت دارد را می بینند. توئیت هایی وجود دارند که ترویج کننده ی خشونت هستند، که این بر خلاف شرایط و ضوابط خدمت رسانی ماست. امکان بلاک کردن و یا بی صدا کردن دیگران به همین دلیل در اختیار کاربران قرار گرفته است».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی