ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سفر بی خطر؛ معرفی اپلیکیشن های مناسب مسافرت و ایران گردی [قسمت اول]

تعطیلات نوروز فرصت بسیار خوبی است تا همراه با خانواده، از شهر و دیارمان خارج شویم؛‌ دل به جاده بزنیم و به گوشه گوشه ایران عزیز و زیبایمان سفر کنیم. گربه دوست داشتنی ما 1.648.195 کیلومتر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

تعطیلات نوروز فرصت بسیار خوبی است تا همراه با خانواده، از شهر و دیارمان خارج شویم؛‌ دل به جاده بزنیم و به گوشه گوشه ایران عزیز و زیبایمان سفر کنیم. گربه دوست داشتنی ما 1.648.195 کیلومتر مربع مساحت دارد و وجب به وجب خاکش پر از شکوه و شگفتی است. پس خوشا به حال کسانی که زیستن بر این سرزمین کهن را قدر می دانند و فرصت سفر به گوشه و کنارش را مغتنم می شمرند.

اگر برای تعطیلات امسال قصد سفر کرده اید، مطمئنا برای بازدید از شهرها و مکان هایی که تا به حال در آنها نبوده اید، به یک راهنمای خوب نیاز دارید. اپلیکیشن های موبایل می توانند گزینه مناسبی برای این کار باشند؛ ابزاری کم حجم، پر محتوا و همیشه در دسترس که می توانید اطلاعات بسیار با ارزشی از آنها برای سفرهای نوروزی تان استخراج کنید تا سفری عالی و به دور از دردسر داشته باشید.

برای آشنایی با اپلیکیشن هایی که می توانند در ایران گردی به کارتان بیایند، چهار مطلب ویژه نوروزی برایتان آماده و در هر یک به معرفی چند نمونه از برترین های این حوزه پرداخته ایم. ضمن تبریک نوروز و آرزوی سفری خوش و بی خطر برای شما کاربران همیشه همراه، دعوت می کنیم که با این مجموعه مطالب همراه دیجیاتو باشید.

ایران °361

Traveller 1

قصد سفر کرده اید، اما مقصدتان هنوز مشخص نیست؟ عیبی ندارد، اپلیکیشن ایران 361 با پیشنهادات خوبش مطمئنا می تواند شما را برای تعیین مقصد سفر راهنمایی کند.

این اپلیکیشن که قبلا با عنوان سامانه اطلاعات گردشگری ایران شناخته می شد، یک راهنمای بسیار خوب و جامع برای ایران گردی است؛ هم نقاط دیدنی کشور را به شما پیشنهاد می کند و هم در صورت جستجوی شهری خاص اطلاعاتی در مورد نقاط دیدنی، وضعیت آب و هوا، سوغاتی ها و نظر مسافران در مورد آن را در اختیارتان قرار می دهد.

ایران °361

ایران °361

سازنده: موسی اکبری قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.8 مگابایت زبان:

Sygic

Sygic 1

پس از انتخاب مقصد سفر، در جاده به راه افتاده اید و به دنبال کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به نقطه دلخواهتان می گردید. از کدام جاده می روید؟ راه قدیمی برای رسیدن به این پاسخ مراجعه به نقشه های کاغذی است، اما با داشتن نقشه های آفلاین Sygic در موبایل به هیچ نقشه و راهنمای دیگر احتیاج ندارید.

نقشه های Sygic تقریبا کل جاده ها و شهرهای مهم ایران را در بر می گیرد. نکته عالی دیگر در مورد آن هم امکان مسیریابی آفلاین است، تا در شرایط دسترسی سخت به اینترنت هم قادر به استفاده از حداکثر امکانات آن باشید.

GPS Navigation & Maps Sygic

GPS Navigation & Maps Sygic

سازنده: .Sygic a. s قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 87.4 / 18.8 / 44.8 مگابایت زبان:

شماره های ضروری

Zaroori 1

امیدواریم که هیچ وقت مجبور به استفاده از این اپ نشوید، اما امکان وقوع حادثه، تصادف و مجروح شدن در مسافرت ها همیشه بوده و هست. گاهی اوقات شوک ناشی از حادثه باعث می شود که شماره هایی ضروری همچون پلیس و آتش نشانی یا اورژانس را هم فراموش کنید. در چنین مواقعی اپلیکیشن شماره های ضروری می تواند موهبت بزرگی برایتان باشد.

این اپلیکیشن رایگان یک مگابایتی، تمام شماره هایی که در مسافرت ممکن است به آنها احتیاج پیدا کنید مثل اورژانس، امداد خودرو، مرکز اطلاعات راه های کشور، مراکز اطلاعات پرواز، و حتی مواردی مثل سامانه پاسخگویی به شکایات مسافرین را گردآوری کرده تا مستقیما از درون اپ قادر به شماره گیری آنها باشید و دیگر برای یافتن آنها وقت خود را تلف نکنید.

شماره های ضروری در سفرهای نوروزی

شماره های ضروری در سفرهای نوروزی

سازنده: شیتور سافت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
  • محمد
    محمد | ۳ فروردین ۱۳۹۵

    برنامه با جز ساجیک معرفی کنید

مطالب پیشنهادی