ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه مشخصات آیپد پرو جدید با سرفیس پرو 4 و آیپد ایر 2

آیپد پرو جدید اپل نمایشگری 9.7 اینچی است و از نظر سخت افزاری مشابه آیپد پرو 12 اینچی است. البته نمایشگر آن پیشرفت هایی داشته: بازتاب آن کم شده و پر نور تر نیز شده ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۲

آیپد پرو جدید اپل نمایشگری 9.7 اینچی است و از نظر سخت افزاری مشابه آیپد پرو 12 اینچی است. البته نمایشگر آن پیشرفت هایی داشته: بازتاب آن کم شده و پر نور تر نیز شده است. همچنین نمایشگر آن می تواند با توجه به نور محیط، طیف رنگش را عوض کند.

حالا یک گزینه دیگر به تبلت ها اضافه شده است. اگر می خواهید تبلت بخرید و هنوز شک دارید، شاید جدول زیر کمی کمکتان کند:

compare
برای مشاهده در ابعاد بزرگتر، روی تصویر کلیک کنید.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • arash
    arash | ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

    به نظر من قیاس آیپد پرو و سرفیس کار درستی نیست.به عنوان تبلت آیپد چه از نظر هماهنگی سخت افزاری و چه از نظر سیستم عامل برتری داره چرا که تبلت برای کار های روز مره در کنار کامپیوتر ها طراحی شده و فلسفه تبلت یک لوح با استفاده نیمه حرفه ای و سبک مناسب برای استفاده همه افراد می باشد که سیستم عامی راحتر و ساده تر از IOS که حتی امکان آلوده شدن یه ویروس رو نداره و بسیار بدون دردسر باشد وجود نداره که تجربه ای متفاوت رو به شخص استفاده کننده انتقال میده و قلمی با قبلیت استفاده کاملا مشابه کاغذ با امکان قرار دادن دست بر روی صفحه نمایش را داراست ,این رو در نظر داشته باشید یک محصول اپل تا 6 -7 سال تقریبا مثل روز اول کار میکند.

    اما سرفیس یک تبلت سنگین اما با کیفیت که بیشتر مناسب روی میز می باشد ( استفاده مداوم به وسیله دست خسته کننده است ) اما سیستم عامل کامل ویندوز 10 را دارا می باشد که بیشتر مناسب کسانیست که فقط یک دستگاه (تمایلی به داشتن لپتاپ یا PC ندارند)دارند و کار های خیلی حرفه ای انجام می دهند که سرفیس بیشتر از لحاظ ظاهر شبیه لپتاپ های هیبریدی است که ایسوز در سال های گذشته وارد بازار کرده بود,سیستم عاملش همان سیستم عامل پیچیده ماکروسافت است که با فلسفه تبلت فاصله دارد.

    در کل اگر به دنبال تجربه خاص و استفاده بی دردسر همراه با ظرافت باشید به علاوه کاربرد های خاص و نرم افزار های ارزان تر IPAD PRO بهترین گزینه است.
    اما اگر به دنبال یک لپتاپ مشابه تبلت با قابلت جداشدن کیبرد از صفحه نمایش با کاربرد حرفه ای تر هستید سرفیس البته با هزینه خیلی گرانتر سرفیس گزینه مناسب شماست.

    وفراموش نکنید ایپد یک میلیون اپلیکیشن اختصاصی دارد.

  • mohammadfalla
    mohammadfalla | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    ipad pro 9,7 inch do gig ram dare
    shoma zadin 4 gig

  • pourya_p
    pourya_p | ۳ فروردین ۱۳۹۵

    چه عجب اومدم کامنته متعصبانه ندیدم . واقعا سرفس قابله مقایسه نیس با هیچ کدوم . البته قیمتشم خوب سیصدتا بالاتره ک منطقیم هس با اون قدرت و کیفیت .

  • Ananymous
    Ananymous | ۳ فروردین ۱۳۹۵

    لطفا سرفیس رو با آیپد پرو مقایسه نکنید
    آرزوهای آیپدو میتونیم داخل سرفیس ببینیم

  • زریاب
    زریاب | ۳ فروردین ۱۳۹۵

    من خودم گوشیم ایفونه ولی تو تبلت کار مایکروسافت تحسین برانگیزه
    واقعا قیاس این دو خنده داره
    ایپد پرو یه تلفن خیلی خیلی بزرگه
    خلاصه از اونجایی که پول میدین تو هر رسته ای بهترینو انتخاب کنین،تعصب خطرناکه

    • علیرضا
      علیرضا | ۳ فروردین ۱۳۹۵

      آفرین دوست عزیز
      تعصب خطرناکه
      سرفس یه دستگاهه بی نهایت کاربردیه و خیلی هیبریدی تر از آیپد ا با اینکه زیاد به عنوان تبلت جالب نیست. آیپد خوب اول از همه یه تبلته که یه سری کارای لپ تاپ مانند هم میشه باهاش کرد. اصن اینا تو رده ی کاری هم نیستن که بخوان قابل مقایسه باشن. بقول سایت های معروف نقد و بررسی آیپد پرو یک "آیپد" بزرگ تره و قرار نیست (حالا بر هلاف گفته ی اپل) همه ی کار های لپ تاپ رو بکنه و این چیز بدی نیست چون آیپد به خودی خود دستگاه عالی اینه. کلا همه ی محصولات توی این لیست مزیت های خودشونو دارن.

مطالب پیشنهادی