ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت ۶ زودتر از موعدی که انتظار می رود معرفی خواهد شد

گلکسی نوت ۵ که در آگوست ۲۰۱۵ معرفی شد، هنوز هم در بازار یکی از برترین تلفن های هوشمند با جثه ی بزرگ به حساب می آید و البته انتظار می رود مدلی بعدی آن، ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

گلکسی نوت ۵ که در آگوست ۲۰۱۵ معرفی شد، هنوز هم در بازار یکی از برترین تلفن های هوشمند با جثه ی بزرگ به حساب می آید و البته انتظار می رود مدلی بعدی آن، با نام احتمالی گلکسی نوت ۶، دارای ویژگی ها و مشخصه های سخت افزاری کاراتر و بهینه تر باشد.

بدیهی است که همگان بر این باور هستند نوت ۶ به صورت رسمی تقریباً یک سال پس از نوت ۵ رونمایی گردد و اندکی بعد هم عرضه آن در بازارهای جهانی آغاز شود. اما امروز و در همین راستا گزارشی منتشر شده که قدری با آنچه به صورت معمول گمانه زنی می شود در تناقض است.

بر طبق این گزارش که توسط یک وبسایت کره ای موثق به رشته تحریر درآمده، سامسونگ می خواهد از فبلت پرچمدار آتی اش در اواسط جولای (۴ ماه دیگر و در اواخر تیر الی اواسط مرداد) پرده برداری نماید. سایت مذکور می افزاید محصول مورد بحث هم اکنون با نام رمز Grace (دلربا) در دست توسعه بوده و به شکل پیش فرض اندروید N را اجرا خواهد کرد؛ این گفته ها بدان معناست که نسخه ی جدید پلتفرم موبایلی گوگل هم تا تاریخ یاد شده نهایی سازی گشته و در دسترس موبایل سازان قرار خواهد گرفت.

متاسفانه منبع کره ای که از آن سخن گفتیم اطلاعات خاص دیگری را مندرج نکرده، ولی بر اساس شنیده ها گمان می رود گلکسی نوت ۶ به صفحه نمایشی ۵.۸ اینچی به همراه ۶ گیگابایت حافظه ی رم مجهز باشد و بخش پشتی آن هم از دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی (همانند ماژولی که در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به کار رفته) میزبانی به عمل آورد. ضمناً‌ می توان امیدوار بود که این دستگاه با حافظه های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به دست کاربران برسد.

ناگفته نماند ماه پیش سامسونگ خبر داد که تولید انبوه چیپ های حافظه ی ۲۵۶ گیگابایتی مناسب اسمارت فون ها را آغاز نموده و ابداً بعید نیست که در نوت ۶ هم شاهد حضور این چیپ ها باشیم.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید غول تکنولوژی کره ای از پدید آوردن تغییر در چرخه ی زمانی رونمایی و عرضه اصلی ترین و مهم ترین فبلت اش چه هدفی را دنبال می کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • HD
    HD | ۴ فروردین ۱۳۹۵

    با سلام به نظر من به طراحی ظاهری نوت 6 یک چیزهایی باید اضافه بشه تا بیشتر مورد پسند خریداران قرار بگیره .
    1- برای گوشی نوت به نظر من بهترین اندازه صفحه 6 اینچ باید باشه
    2- حاشیه بالا و پایین صفحه باید خیلی کمتر از این بشه چون شرکت سامسونگ می خواد آرم سامسونگ رو در قسمت بالاو زیر قسمت خروجی صدا قرار بده به همین دلیل ضخامت در قسمت بالای صفحه خیلی زیاد میشه
    3- برای کم شدن ضخامت در قسمت بالای صفحه این شرکت باید مثل گوشی های آیفون آرم شرکتشو به پشت گوشی انتقال بده
    4- شاسی مربوط به اثر انگشت هم باید به پشت گوشی انتقال پیدا کنه تا ضخامت در قسمت پایین صفحه نیز کم بشه
    5- صفحه AMOLED در حالت افقی باید دقیقا در وسط گوشی فیکس باشه چون در گوشی نوت 5 ضخامت در قسمت حاشیه بالای صفحه AMOLED تقریبا 1 الی 2 میلیمتر بیشتر از ضخامت حاشیه در قسمت پایین صفحه است که باید در نوت جدید این 1الی2 میلیمتر اضافه حذف بشه تا دو طرف حاشیه بالا و پایین صفحه کاملا مساوی بشه تا صفحه AMOLED دقیقا در وسط گوشی فیکس باشه مثل گوشی های آیفوی که ال سی دی دقیقا در وسط گوشی فیکس هست چون اگر این شکلی نباشه حالت ظاهری گوشی حالت تاوتا پیدا میکنه که به نظر من ظاهر خوبی به گوشی نمیده
    6- حجم بالای سیستم عامل در قسمت RAM باید کمتر بشه چون در نوت 5 از 4 گیگ رم تقریبا بالای 2 گیگ از رم به خود سیستم عامل اختصاص پیدا کرده بود.
    به نظر من اگر این شرکت به این نکات دقت کنه به فروش بالایی دست پیدا میکنه.

    • ایمان
      ایمان | ۷ فروردین ۱۳۹۵

      استاد خیلی ممنون از نظرتون حتما با مراجع مرتبط هماهنگ میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی