ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تصاویر جدیدی از کنترلر Nintendo NX منتشر شد

چند ماه پیش بود که پتنت های جدید نینتندو منتشر شدند و نشان از کنترلری متفاوت داشتند. کنترلری بیضی شکل که تمام سطح آن را یک نمایشگر پوشانده اما دو جایگاه برای آنالوگ استیک ها ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

چند ماه پیش بود که پتنت های جدید نینتندو منتشر شدند و نشان از کنترلری متفاوت داشتند. کنترلری بیضی شکل که تمام سطح آن را یک نمایشگر پوشانده اما دو جایگاه برای آنالوگ استیک ها وجود دارد. آن طرح ها اما حالا به تولید رسیده اند و توسعه دهندگان ادعا دارند که این تصاویر متعلق به کنترلر کنسول جدید نینتندو، ملقب به NX هستند.

هفته گذشته، تصویر زیر منتشر شد اما بسیاری تصور کردند که دروغین است و نباید آن را باور داشت:

Capture

اما تصاویر جدید، حقیقت وجود این دستگاه را تایید می کنند، با این تفاوت که رنگ این دو با یکدیگر متفاوت است:

nintendo_nx_controller_rumor

عکس های با کیفیت اخیر، توسط کاربر شبکه reddit با نام perkele37 منتشر شده و طبق ادعای وی، طرح نهایی کنترلر نیستند، بلکه روی کیت های توسعه برای شان ارسال شده. او می گوید یک جک هدفون 3.5 میلی متری نیز در قسمت پایینی قرار گرفته اما آنچه که در تصویر می بینیم، نشان از وجود این درگاه در قسمت بالایی دارد.

همچنین، نکته دیگر، وجود موتورهای لرزاننده کنترلر برای ایجاد ویبره است. perkele37 می گوید لرزش این قطعه، نسبت به دیگر کنترلرها متفاوت بوده و بیشتر شبیه سیستم لرزشی اپل است.

شاید در E3 2016 موفق شویم تا طرح نهایی و اسم اصلی Nintendo NX را ببینیم و بشنویم. تا آن زمان، تقریبا دو ماه و نیم زمان باقی مانده است و هر روز شایعات داغ و داغ تر می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    O_o

مطالب پیشنهادی