ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ ماه آینده سیستم عاملی بر مبنای اینترنت اشیاء معرفی خواهد کرد

اخیرا، اینترنت اشیاء به همه جا نفوذ کرده. از اتاق خواب و آشپزخانه گرفته تا سطح شهر، هر جا که فکرش را کنید قرار است به اینترنتی مخصوص مجهز شود. طبیعی است که سامسونگ به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

اخیرا، اینترنت اشیاء به همه جا نفوذ کرده. از اتاق خواب و آشپزخانه گرفته تا سطح شهر، هر جا که فکرش را کنید قرار است به اینترنتی مخصوص مجهز شود. طبیعی است که سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ ترین کمپانی های حوزه فناوری بخواهد ضریب نفوذ خود را در این فضا بالاتر ببرد.

سامسوسنگ در نمایشگاه CES امسال از یک یخچال هوشمند رونمایی کرد اما حالا رسما اعلام نموده که می خواهد سیستم عاملی نو برای این دسته از دستگاه ها بسازد، سیستم عاملی مخصوص به ابزارهای مجهز به اینترنت اشیاء.

ماه آینده، کمپانی کره ای در سان فرانسیسکو، کنفرانس توسعه دهندگان خود را برگزار خواهد کرد و طی آن از سیستم عامل جدید رونمایی می کند. این نرم افزار متن باز خواهد بود و کارایی بالایی خواهد داشت.

با این حال، جز همین چند جمله ساده، سامسونگ اطلاعات بیشتری به اشتراک نگذاشته. با توجه به اینکه کره ای ها در زمینه تولید وسایل خانگی بسیار فعال هستند، این انتظار می رود که در آینده، اجتماع میان این وسایل بیش از پیش چشمگیر شود.

سامسونگ برای ساعت های هوشمند خود نیز حالا نرم افزاری ساخته تا یکپارچه سازی را در این زمینه تقویت کند. تایزن حالا میان ساعت های جدید سامسونگ، نرم افزاری مشترک است و ساعت ها از آن بهره می جویند. همین نرم افزارها به زودی یخچال، ماشین های لباسشویی، ظرفشویی و... را نیز به زودی اشغال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی