ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آفیس ۳۶۵ برای آیپد پرو
تکنولوژی

اپل حساب کاربری آفیس ۳۶۵ را در کنار آیپد پروهای خود به فروش می رساند

اپل به آیپد پروهای خود به چشم ابزار جایگزین لپ تاپ ها نگاه می کند، بنابراین برخی محصولات نرم افزاری نام آشنا جهت تولید محتوی را نیز به همراه آنها عرضه می نماید تا مشتریان اش را متقاعد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۷:۳۰

اپل به آیپد پروهای خود به چشم ابزار جایگزین لپ تاپ ها نگاه می کند، بنابراین برخی محصولات نرم افزاری نام آشنا جهت تولید محتوی را نیز به همراه آنها عرضه می نماید تا مشتریان اش را متقاعد سازد این دیوایس ها می توانند جای محصولات یاد شده را بگیرند.

در همین راستا حالا خریداران آیپد پرو ۹.۷ اینچی می توانند در کنار این دستگاه یک حساب کاربری آفیس ۳۶۵ را نیز سفارش دهند. این گزینه تنها آپشن و ابزار جانبی غیر اپلی است که به تهیه کنندگان این گجت ها ارائه می شود. اشتراک مذکور به شما اجازه می دهد تا ابزارهای اصلی آفیس، یعنی ورد، اکسل، پاورپوینت و وان نوت را استفاده نمایید. ضمناً می توانید مابین نسخه های Home (برای یک سال و استفاده روی یک دستگاه به قیمت ۶۹.۹۵ دلار) Personal (برای یک سال و استفاده روی پنج دستگاه به قیمت ۹۹.۹۵ دلار) و University (ویژه دانش آموزان و دانشجویان - استفاده روی دو دستگاه به قیمت ۷۹.۹۵ دلار) یکی را انتخاب کنید.

چنین تصمیمی از سوی اپل تا حدودی عجیب به نظر می رسد، نه به آن دلیل که خود این شرکت ابزارهای مشابهی در قالب iWork suite دارد، بلکه مایکروسافت نسخه های رایگانی از ابزارهای آفیس خود را با ویژگی های قابل قبول  برای iOS ارائه کرده است. البته این اپلیکیشن ها در گجت های دارای نمایشگر زیر ۱۰ اینچ مجانی هستند (مانند آیپد پرو ۹.۷ اینچی)، و برای استفاده در دستگاه های بزرگتر می بایست آنها را خریداری کنید.

ناگفته نماند گزینه خرید حساب کاربری آفیس ۳۶۵ برای آیپد ایر ۲، آیپد مینی ۲ و مینی ۴ نیز وجود دارد. اگر اپل واقعاً می خواهد که کاربران را مجاب کند به جای خرید سرفس های مایکروسافت به سراغ آیپد پروها بیایند، پس فراهم نمودن کلیه پیش نیازهایی که برای این امر نیاز است، دور از منطق نیست. برای محقق شدن این موضوع می بایست تا کاربران حرفه ای و تولید کنندگان محتوی احساس نمایند که هرچه احتیاج دارند از همین ابتدا در اختیارشان قرار دارد و ظاهراً اهالی کوپرتینو نیز در چنین مسیری گام بر می دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی