ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی های رایگان ماه آپریل سرویس اکس باکس لایو گلد مشخص شد

طبق روال هر ماه، کمپانی مایکروسافت به تازگی از عناوین رایگان مشترکین سرویس اکس باکس لایو گلد در ماه آپریل رونمایی کرده است. با توجه به بازی های رایگان چند ماه اخیر و نیز ماه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

طبق روال هر ماه، کمپانی مایکروسافت به تازگی از عناوین رایگان مشترکین سرویس اکس باکس لایو گلد در ماه آپریل رونمایی کرده است. با توجه به بازی های رایگان چند ماه اخیر و نیز ماه آپریل، به نظر می رسد می رسد که مایکروسافت تجدید نظری اساسی درباره عناوین رایگان خود کرده و قصد دارد، گیمرهای بیشتری را نسبت به خرید اشتراک سالانه اکس باکس لایو مجاب سازد.

از رو نخست ماه آپریل (13 فروردین) بازی The Wolf Among Us از استودیوی Telltale، برای دانلود در دسترس قرار می گیرد و تا پایان ماه، قابل دانلود است. در همین حال، عنوان انحصاری و محبوب استودیوی Insomniac، یعنی Sunset Overdrive نیز از 16 آپریل الی 15 مه (28 فروردین الی 26 اردیبهشت) در استور اکس باکس وان به صورت رایگان قرار داده خواهد شد.

مثل همیشه، کاربران کنسول نسل هفتمی اکس باکس 360 هم از یاد نرفته اند و می توانند تا 27 فروردین، نسبت به دانلود بازی ترسناک Dead Space اقدام نمایند. از 28 فروردین به بعد نیز، عنوان Saints Row 4 جایگزین Dead Space شده و تا پایان ماه آپریل، رایگان خواهد بود.

با توجه به لیست بی نظیر عناوین اکس باکس لایو گلد در ماه آپریل، مطمئنا بسیاری از کاربران به خرید اشتراک سرویس ردموندی ها ترغیب خواهند شد. در نهایت نیز باید اشاره کرد که تمام عناوین اکس باکس 360، به لطف قابلیت Backward Compatibility روی اکس باکس وان نیز اجرا می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی