ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت بند دستبند سلامتی
تکنولوژی

حالا با استفاده از مایکروسافت بند می توانید با دوستان خود رقابت کنید

اگر رقابت با خود، شما را به قدر کافی راضی نمی کند، حالا مایکروسافت برای دستبند سلامتی خود یک گزینه اجتماعی در نظر گرفته است. با ارائه آپدیت جدید، کاربران مایکروسافت بند می توانند این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

اگر رقابت با خود، شما را به قدر کافی راضی نمی کند، حالا مایکروسافت برای دستبند سلامتی خود یک گزینه اجتماعی در نظر گرفته است.

با ارائه آپدیت جدید، کاربران مایکروسافت بند می توانند این دستبند را به حساب کاربری فیس بوک خود متصل سازند و از این طریق رکوردهای به دست آمده، از جمله میزان کالری سوزانده شده و یا مدت زمان دویدن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و آنها را به چالش بطلبند.

این چالش های فیس بوکی ممکن است یک، سه و یا هفت روز به طول بیانجامد و در خلال آن یا در پایانش هر شخص می تواند روند کاری دوستانش را رصد کند.

هدف مایکروسافت از ارائه این قابلیت جدید ترغیب کاربران به انجام فعالیت های ورزشی به صورت گروهی و ایجاد حس رقابت برای انجام بیشتر آنها است. بر طبق تحقیقات جدید، ورزش کردن به صورت گروی اثرات مثبتی در سلامت جسمی و روحی افراد دارد.

البته این ایده منحصر به مایکروسافت نبوده و اپلیکیشنی چون inKin نیز به کاربران پوشیدنی های سلامتی مختلفی چون Fitbit اجازه می دهد تا رکوردهای به دست آمده شان را با دیگران به اشتراک بگذارند.

با این که چنین قابلیتی تنها برای مایکروسافت بند ارائه شده، اما از طریق اپلیکیشن Microsoft Health بر روی iOS، اندروید و ویندوز موبایل می شود دست آوردهای خود را با سایرین به اشتراک گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • امیر
    امیر | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    به جرات میتونم بگم که دلیل بزرگ موفقیت ویندوزش هم بی رقیب بودنه
    اگر مک ازاد بود یا پشت لینوکس سرمایه گذاری انچانی بود اوضاع اونم شبیه وینفونش بود!

    • Rivekan
      Rivekan | ۶ فروردین ۱۳۹۵

      اگر، اگر، اگر! اگر مایکروسافت بینگ رو زودتر توسعه میداد گوگل وجود نداشت اگر ال جی روی گوشی تاچ خازنیش بیشتر کار میکرد شاید جای اپل بود، اگر سامسونگ روی گوشی هاش از اول تایزن میذاشت الان جای گوگل بود و... دنیا جای بهترین هاست ویندوز، ای او اس و آندروید در جایی که قرار دارند حتما لیاقتشو داشتند چون اگر کم کاری میکردند حتما توی دنیا انقدر رقیب فرصت طلب وجود داره که جاشونو بگیره! مثل کروم که جای ie گرفت! رقابت توی دنیای تکنولوژی سخت تر از چیزی هست که شما فکر می کنید.

      • Rivekan
        Rivekan | ۶ فروردین ۱۳۹۵

        معذرت می‌خوام که در مورد خبر نظر نذاشتم (؛

  • امیر
    امیر | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    مشکل اینجاست که باید دوستانمون داشته باشند که باهاشون رقابت کنیم
    مگه کلا چندتا فروخته مایکی
    مشکل بزرگ مایکی همین قابل قبول نبودنش توی عامه مردمه

  • شهرام
    شهرام | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    برا من همون Mi Band 1S کار راه بنداز هستش و خداییش هم کلی انگیزه داده بهم اما باگ این دست بندها (حداقل تو قیمت های پایین) این هستش که دستت رو هم الکی تکون بدی دستبند فاز بر می داره انگار داری راه می ری :))
    یکی از خوباش Garmin هستش که توی ایران زیاد نمی بینیمش.

مطالب پیشنهادی