ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازگشت گودزیلا؛ معرفی بازی Smashy City

فرمول بازیسازی موفق و امتحان پس داده Smashy Road: Wanted باعث شده تا استودیوی AceViral هم به فکر ساخت عنوان مشابهی بیفتد. Smashy City تقریبا همان Smashy Road است با این تفاوت که حالا به جای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

فرمول بازیسازی موفق و امتحان پس داده Smashy Road: Wanted باعث شده تا استودیوی AceViral هم به فکر ساخت عنوان مشابهی بیفتد. Smashy City تقریبا همان Smashy Road است با این تفاوت که حالا به جای کنترل وسایل نقلیه، باید کنترل یک هیولای گردن کلفت را در یک شهر پیکسلی در دست بگیرید و تا می توانید در آن خرابی به بار بیاورید.

خرد کردن آسمان خراش ها، له کردن تانک های نظامی و منفجر کردن ماشین های پلیس کارهایی است که می توانید در این بازی انجام دهید، البته به شرط آنکه توانایی فرار از خرابی که به بار آورده اید را هم داشته باشید!

screen640x640 (2)

Smashy City تا حد زیادی شما را به یاد عنوان کلاسیک Rampage خواهد انداخت که زمانی انتخاب اول گیمرها در دستگاه های آرکید محسوب می شد. کینگ کونگ، گودزیلا، و چند هیولای پیکسلی دیگر می توانند قهرمان شما در بازی باشند که هر کدام قدرت های متفاوتی دارند.

البته تمام هیولاها از ابتدای بازی آزاد نیستند، بلکه باید کارتان را با یک هیولای کوچک شروع کنید و با جمع آوری امتیاز و سکه، به وحشی ترین و قدرتمندترین ها برسید.

screen640x640 (1)

نکته بسیار عالی در مورد این بازی، تصادفی بودن چینش ساختمان های شهری است. به این معنا که هر بار ببازید، با شروع مجدد دیگر معماری شهر مثل دفعه قبلی نیست و هر دفعه با خیابان ها و ساختمان های جدیدی رو به رو می شوید.

Smashy City جز بازی های رکوردی جذابی است که می تواند هفته ها سرگرمی محبوبتان در اوقات فراغت محسوب شود. توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

Smashy City

Smashy City

سازنده: AceViral.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 49.5 / 26 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir
    Amir | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    من نصب کردم ولی وقتی بازش می کنم یه دفعه میپره بیرو?

    • cr7
      cr7 | ۸ فروردین ۱۳۹۵

      از کجا دانلود کردی ؟

مطالب پیشنهادی