ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند اکسپریا Z5 بعد از دریافت اندروید مارشملو قادر به گشودن اپلیکیشن پلی استور گوگل نیست

صفحه پشتیبانی آنلاین سونی مملو از نقل قول هایی است که از سوی کاربران تلفن هوشمند اکسپریا زد 5 مطرح شده؛ کاربرانی که موبایل شان بعد از دریافت آپدیت اخیر اندروید 6.0 دچار مشکل شده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

صفحه پشتیبانی آنلاین سونی مملو از نقل قول هایی است که از سوی کاربران تلفن هوشمند اکسپریا زد 5 مطرح شده؛ کاربرانی که موبایل شان بعد از دریافت آپدیت اخیر اندروید 6.0 دچار مشکل شده است.

براساس آن گله و شکایت ها، بعد از نصب بیلد جدید اندروید، علامتی روی اسکرین اکسپریا زد 5 ظاهر می شود با این مضمون که ادامه فعالیت پلی استور گوگل با اختلال روبرو شده است و از آن سو، کاربران این دستگاه نیز نمی توانند اپلیکیشن متعلق به این سرویس را باز کنند.

سونی نیز در واکنش به این انتقادات پیشنهاد داده که اگر موبایل اکسپریا زد 5 شما پلی استور را بعد از دریافت آپدیت باز نکرد احتمالا می توانید با ریست کارخانه ای یا همان فکتوری ریست مشکل را رفع نمایید.

البته این ترفند مشکل خیلی ها را حل کرده است اما هنوز هم تعدادی از کاربران قادر به استفاده از این اپ روی موبایل خود نیستند و حتی با ریست کارخانه ای نیز نتوانسته اند شرایط را به قبل باز گردانند.

براساس پاسخ های دریافتی از فوروم پشتیبانی سونی، بهترین راه برای رفع مشکل سینک کردن موبایل اکسپریا با سیستم دسکتاپی تان و سپس مراجعه به بخش  PC Companion سونی موبایل است. از این بخش می توانید اندروید 6.0 را روی موبایل خود نصب نمایید و این بار اما مشکلی برای باز کردن پلی استور گوگل نخواهید داشت.

prevents-some-units-from-opening-the-Google-Play-Store

The-Android-6.0-update-for-the-Sony-Xperia-Z5...

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • aref
    aref | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    در ضمن اپل هم خوبه اگه پول بیکار داری ولی حتی اپل تو بازی اسفالت8 کم اورد چون یکم تو بازیش لگ میزده ولی ویندوز فون حتی یک میلیونیوم ثانیه هم لگ نزده

  • aref
    aref | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    بدبختا شما نمیدونین موبایل چیه اگه یه زره میدونستین این گوشی های اندروید اشغال که هرروز باید فلششون کنین نمی خریدین بهترین موبای ویندوز فونه که خود شرکتش و همچنین تمام کسایی که خریدن و خودم که دارم میگم که این موبایل نه هنگ میکنه به خاطر سیستم عامل سبک و کم حجمش نه ویروس میگیره. نوکیا و مایکروسافت و اچ تی سی بهترین نرم افزار های روز دنیا که موبایل 950xlمایکروسافت گلکسی نوت 5 که شما مردم دیوونه میگین خوبرو قورت داده میگی نه برو فیلمش تو اینترنت هست. نتیجه گیری اندروید ریییییییییییییدههههههههههههه

  • حمید
    حمید | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    اینکه یه مشکل نرم افزاریه و با یه ریست فکتوری یا چند مگ آپدیت حل میشه، تازه برا یه عده محدود هم بوده. همین اپل هم تو نسخه جدید سیستم عاملش تاریخ رو اگه میذاشتی رو یه تاریخ، دیگه گوشی بالا نمیومد!
    مشکل اصلی اون بیچاره هایی دارن که کلی پول پرچمدار دادن و گوشیشون پلاستیکیه و با چسب زخم مقایسه میشه! یا مثلا حسرت یه میکروsd مونده رو دلشون، یا لنز گوشیاشون یه متر تو آفسایده! منتظر بشه یه رم اکسترنال لپتاپ بذارن رو گوشیاشون، که حداقل تو عوض کردن صفحات منو لگ نزنه! :D
    بالاخره سزای کسی که با خریدن یخچال و جاروبرقی طرفدار یه برندی شده، همینه دیگه!

  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    اقا مطمئن شدم دیجیاتو هم مث سایتی ز***ت دامدونگی شده
    تومو شد برام

  • کامران
    کامران | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    همه از سونی گلایه دارن ، من از ..........

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی