ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از نسل دوم دوربین مراقبتی Xiaoyi Smart پرده برداشت

شیائومی در وهله نخست یک تولید کننده تلفن همراه است و باید بگوییم که در این صنعت نیز به حق موفق ظاهر شده است. این شرکت کار خود را رسما در سال 2010 آغاز کرد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

شیائومی در وهله نخست یک تولید کننده تلفن همراه است و باید بگوییم که در این صنعت نیز به حق موفق ظاهر شده است. این شرکت کار خود را رسما در سال 2010 آغاز کرد و به واسطه تلاش هایش موفق گردید که سال قبل عنوان تولید کننده شماره یک اسمارت فون را به خود اختصاص دهد که برای شرکتی با سابقه 5 ساله دستاوردی بسیار مهم محسوب می شود.

اما شیائومی صرفا هم در زمینه تولید اسمارت فون فعالیت ندارد و در کنار این، به توسعه نرم افزار و تولید دیگر گجت های هوشمند نظیر تبلت، تکنولوژی های امنیتی، تصفیه کننده های هوا و ترازوهای هوشمند نیز مشغول است.

این شرکت سال قبل دوربین مراقبتی Xiaoyi Ants Smart را معرفی کرد؛ محصولی کاملا مقرون به صرفه و پرقابلیت که البته صرفا به بازار چین عرضه گردید. حالا خبر رسیده که این کمپانی نسل دوم از دوربین مذکور را رونمایی کرده است.

این دوربین می تواند با نرخ 25 فریم بر ثانیه تصاویر فول اچ دی ضبط کند که نسبت به مدل نخست بهبودی قابل توجه به شمار می آید چراکه کیفیت تصویر آن مدل به 720p خلاصه می شد.

این دوربین زاویه واید 130 درجه با گشودگی دهانه لنز  f/2.0 دارد و از حسگر CMOS پاناسونیک و نسل تازه چیپست پردازش تصویر S2LM بهره می برد.

شیائومی در محصول تازه خود از فناوری تصحیح انحراف لنز LDC و همچنین تکنولوژی smartHDR  بهره گرفته است. Xiaoyi small ants 2 همچنین قابلیت دیگری به نام Human Detection یا تشخیص انسان دارد که نام آن خود گویای کارکردش است و می تواند افراد حاضر در محیط پیرامون خود را تشخیص دهد.

این دوربین مراقبتی همچنین قابلیتی به نام «گریه کودک» دارد که برای مراقبت از نوزادان طراحی شده است و در صورتی که فرزند دلبندتان شروع به گریه کند شما را درجریان خواهد گذاشت.

البته اینها تنها بخشی از قابلیت ها و امکانات در نظر گرفته شده برای این دستگاه هستند و  تشخیص ژست های مختلف را هم باید به این مجموعه اضافه نمود. شیائومی همچنین امکان استفاده از فضای ذخیره سازی کلاود Ali را نیز برای کاربران این دوربین در نظر گرفته است اما در نظر داشته باشید که همچون نسخه اول، این مدل نیز صرفا به بازار چین عرضه خواهد شد و قیمت تعیین شده برای آن برابر با 61 دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی