ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت برای همکاری در زمینه خرید یاهو با بخش خصوصی وارد مذاکره شده است

بر اساس گزارش یک مقام آگاه، مسئولین مایکروسافت در حال مذاکره با سهام داران یاهو هستند تا سهمی در فروش این شرکت ایفا کرده و بخشی از هزینه های مورد نیاز برای آن را تامین نمایند. این ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

بر اساس گزارش یک مقام آگاه، مسئولین مایکروسافت در حال مذاکره با سهام داران یاهو هستند تا سهمی در فروش این شرکت ایفا کرده و بخشی از هزینه های مورد نیاز برای آن را تامین نمایند.

این مقام البته اضافه می کند که مزاکرات در حال حاضر در سطح مقدماتی قرار دارد و بیش از هرچیز روی حفظ روابط حسنه دو شرکت تمرکز دارد، روابطی که در سالهای اخیر به همکاری های متعدد در زمینه جستجو و تبلیغات اینترنتی منجر شده اند.

مقام آگاه همچنین می گوید مایکروسافت با شرکت های مختلفی از بخش خصوصی در مورد خرید یاهو وارد صحبت شده، اما شرکت ساکن ردموند از اظهار نظر در این مورد خودداری می کند.

همانطور که می دانید غول پر سابقه اینترنتی مدتهاست حال روز چندان خوشی ندارد و تمام تلاش هایش برای بهبود وضعیت نیز بی فایده بوده است، در نتیجه تصمیم گرفته بخش های اساسی کسب و کار اینترنتی خود را به فروش برساند، از جمله جستجو، ایمیل و بخش های خبری.

این شرکت که زمانی بر بخش های مختلف دنیای اینترنت حکمرانی می کرد، مدتهاست به دری میزند نمی تواند در زمینه کسب تبلیغات اینترنتی با گوگل و فیس بوک به رقابت بپردازد.

بد نیست بدانید پیش از این نام Verizon نیز به عنوان یکی از گزینه های اصلی خرید یاهو به گوش می رسید. اقدام مایکروسافت اما دومین تلاش خرید یاهو به حساب می رود، چرا که استیو بالمر نیز در سال ۲۰۰۸ نیز قصد داشت با مبلغ ۴۵ میلیارد دلار این شرکت را به تملک خود درآورد که البته با موفقیت همراه نبود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    سینا جان دلبندم، مذاکره، نه مزاکره!

مطالب پیشنهادی