ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس: در 19 فروردین منتظر موبایل بعدی ما نباشید

تاکنون شایعات زیادی مبنی بر رونمائی از تلفن هوشمند OnePlus 3 در روز 19 فروردین وجود داشت اما کمپانی سازنده این ادعاها را رد نموده و گفته که قصد ندارد در تاریخ یاد شده پرچمدار ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

تاکنون شایعات زیادی مبنی بر رونمائی از تلفن هوشمند OnePlus 3 در روز 19 فروردین وجود داشت اما کمپانی سازنده این ادعاها را رد نموده و گفته که قصد ندارد در تاریخ یاد شده پرچمدار آتی خود را معرفی نماید.

به ادعای شرکت مورد بحث، کنفرانس روز 7 آوریل فقط روی وضعیت بازار چین تمرکز دارد و قرار نیست در آن از هیچ محصول جدیدی پرده برداری گردد. سخنگوی این کمپانی همچنین اظهار داشته که در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات یا تاریخ معرفی وان پلاس 3 را فاش نخواهند کرد اما تاکید کرده که این محصول یکی از بهترین اسمارت فون های این شرکت خواهد بود.

با این تفاسیر به این زودی ها نباید منتظر وان پلاس 3 باشیم و با استناد بر گفته های پیشین موسس کمپانی OnePlus، این تلفن هوشمند در سه ماهه دوم سال 2016 قرار است وارد بازار گردد و طراحی متفاوتی از دیگر اعضای خانواده خود نیز خواهد داشت.

بنابراین، هنوز سه ماه دیگر تا پایان فصل دوم سال جاری میلادی باقی مانده و باید منتظر ماند و دید این محصول دقیقا چه مشخصاتی دارد و چه زمانی در دسترس علاقه مندانش قرار خواهد گرفت.

در آخر بد نیست بدانید امروز پایگاه داده آنتوتو فهرستی از مشخصات احتمالی وان پلاس 3 را منتشر نموده که بر اساس آن، این موبایل با صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 1080×1920 پیکسلی، چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 820، چهار گیگابایت رم، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

همچنین گفته شده که دوربین دوم آن 8 مگاپیکسلی است و رابط کاربری OxygenOS مبتنی بر اندروید 6.0.1 نیز بر روی آن نصب است.

bull

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی