ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل پس از رفع مشکل iOS 9.3 را دوباره برای کاربران آیپد ۲ منتشر کرد

همانطور که پیشتر هم خبر داده بودیم اپل هفته گذشته عرضه iOS 9.3 را به دلیل ایجاد مشکل برای برخی از ابزارهای قدیمی متوقف کرده بود، خصوصاً آیپد ۲ که پس از دریافت بروزرسانی، امکان اتصال ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

همانطور که پیشتر هم خبر داده بودیم اپل هفته گذشته عرضه iOS 9.3 را به دلیل ایجاد مشکل برای برخی از ابزارهای قدیمی متوقف کرده بود، خصوصاً آیپد ۲ که پس از دریافت بروزرسانی، امکان اتصال به سرورهای سازنده و تکمیل پروسه فعال سازی را به کلی از دست می داد.

چنین مشکلی برای دیگر ابزارهای ساخت این شرکت مثل آیفون 5S نیز وجود داشت، با این تفاوت که کاربران می توانستند با استفاده از نخستین Apple ID و گذرواژه ایجاد شده روی دستگاه (در صورت عدم فراموشی) روند فعال سازی دستگاه را تکمیل نمایند.

اما حتی این روش هم در بسیاری موارد به دلیل فراموشی نخستین گذرواژه مورد استفاده یا عدم دسترسی به اولین مالک دستگاه غیر ممکن بود و شرکت ساکن کوپرتینو نیز در نهایت ارائه بروزرسانی نسخه ۹.۳ از سیستم عامل موبایل خود را متوقف ساخت.

اکنون خبر خوب اینکه اپل یک بیلد تازه و بدون مشکل از iOS 9.3 را به شکل اختصاصی برای آیپد ۲ منتشر کرده که البته نصب آن بدون کامپیوتر امکان پذیر نیست، اما در صورتی که کامپیوتر برای نصب و راه اندازی این نسخه در اختیار نداشته باشید، می توانید به فروشگاه های اپل مراجعه کنید تا به طور رایگان بروزرسانی را روی تبلت شما نصب نمایند.

اپل علاوه بر این بخش جدیدی به صفحه پشتیبانی سایت خود اضافه کرده و در آن توضیح می دهد کاربران ابزارهایی غیر از آیپد ۲ که به مشکل خورده و نخستین اپل آیدی و پسورد خود را به یاد نمی آورند، می توانند با استفاده از روش های آموزش داده شده، ابزار خود را با استفاده از نرم افزار iTunes روی کامپیوترهای شخصی فعال نمایند یا روند فعال سازی را به شکل کامل با استفاده از نسخه وب iCould غیر فعال کنند.

در پایان لازم است اشاره کنیم که بیلد تازه و بدون مشکل iOS 9.3 برای ابزارهای قدیمی غیر از آیپد ۲ نیز در آینده نزدیک توسط اپل ارائه خواهد شد تا کاربران این دستگاه ها قادر باشند از امکانات اضافه شده به این نسخه از جمله Night Shift و Notes های ایمن سازی شده بهره مند گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رضا
    رضا | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    قابل توجه ديجياتو: لينك منبع، به همين مقاله فارسي لينك داره.

  • SaeidR
    SaeidR | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    به نظر شما آیفون جدید رو ابتدای ورودش به ایران چند میدن؟
    1700 یل ارزونتر؟؟؟

    ولی واقعا فروشنده های ما بی انصاف هستند...

    بعد اینکه قیمت آیفون 6 16 و 6 64 نو و دست دومش چقدر افت میکنه؟ آیا صد دلار میاد پایین یا نه؟

مطالب پیشنهادی