ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

حذف مخاطبین تکراری در iOS با اپلیکیشن Cleanup Duplicate Contacts

همگام سازی دفترچه تلفن سیستم های عامل موبایل با حساب های کاربری ایمیلی همچون گوگل، یاهو، آتلوک و ... در کنار مزایایی که به همراه داشته، دردسر جدیدی هم برای کاربران ایجاد کرده و آن هم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

همگام سازی دفترچه تلفن سیستم های عامل موبایل با حساب های کاربری ایمیلی همچون گوگل، یاهو، آتلوک و ... در کنار مزایایی که به همراه داشته، دردسر جدیدی هم برای کاربران ایجاد کرده و آن هم چیزی نیست جز ذخیره شدن مخاطبین تکراری از سورس های مختلف.

احتمالا شما هم در دفترچه تلفن تان با مخاطبین تکراری یا فاقد شماره و صرفا دارای آدرس ایمیل مواجه شده اید. ممزوج کردن این مخاطبین با هم، یا حذفشان به طور دستی زمان بسیار زیادی می برد، به همین خاطر اپلیکیشن هایی همچون Cleanup Duplicate Contacts توسعه داده شده اند که این کار را به طور خودکار برایتان انجام دهند.

2

این اپلیکیشن پس از نصب و اجرا، به سرعت مخاطبین دفترچه تلفن iOS را آنالیز کرده و به طور هوشمند آنهایی که مشابه یکدیگر و مربوط به یک شخص هستند را پیدا می کند.

حالا تصمیم با شماست؛ می توانید تمام مخاطبین تکراری را پاک کرده یا اینکه فقط بخش کوچکی از آنها را با یکدیگر ممزوج کنید. نکته بسیار خوب در مورد اپ اینجاست که پیش از آنالیز مخاطبین، از آنها بک آپ می گیرد تا در صورت اشتباه بتوانید آنها را برگردانید.

Cleanup Duplicate Contacts می توانید مخاطبین را از چندین منبع (iCloud، گوگل، آتلوک، یاهو و ...) مدیریت کند، و به ادعای توسعه دهنده حدود 5000 مخاطب را در کمتر از یک دقیقه آنالیز نماید.

برای افرادی که دفترچه تلفن شلوغ و آشفته ای دارند،  Cleanup Duplicate Contacts برای سر و سامان دادن به این اوضاع می تواند ابزار ایده آلی باشد. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان در آیفون و آیپد استفاده کنید.

Cleanup Duplicate Contacts

Cleanup Duplicate Contacts

سازنده: Business Contacts Solutions, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 7.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • REZVAN
    REZVAN | ۹ فروردین ۱۳۹۵

    دقیقا همین نرم افزار برای اندروید هم هست لطفا دیجیاتو اونم معرفی کن

  • miladcvb
    miladcvb | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    لطفاً یه app برای پاک کردن عکس های تکراری در I photo معرفی

  • pars
    pars | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    گوشی های هواوی خودشون در قسمت مخاطبین این قابلیت رو دارن . بدی تلگرام اینه مخاطبینی که تلگرام کار میزنند رو چندتایی ایجاد میکنه یعنی چند اسم یکسان درست میکنه

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    البته نرم افزار Cleaner Pro هم برای این کار خوبه

مطالب پیشنهادی