ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی تیزر جدیدی از رابط کاربری UX 5.0 منتشر کرد [تماشا کنید]

اینکه تولیدکنندگان موبایل نرم افزارهای مختص به خود را به اندروید گوگل اضافه نمایند امری بسیار مرسوم است. برای نمونه بسیاری از تلفن های همراه پیشرفته سامسونگ از رابط کاربری تاچ ویز بهره می برند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

اینکه تولیدکنندگان موبایل نرم افزارهای مختص به خود را به اندروید گوگل اضافه نمایند امری بسیار مرسوم است. برای نمونه بسیاری از تلفن های همراه پیشرفته سامسونگ از رابط کاربری تاچ ویز بهره می برند در حالی که اچ تی سی ترجیح می دهد از اینترفیس Sense برای متمایز کردن خود از سایرین بهره بگیرد.

اما رابط کاربری اختصاصی ال جی UX نام دارد و قرار است که نسخه 5.0 آن همراه با پرچمدار آتی این کمپانی یعنی G5 ارائه گردد. عرضه رسمی این محصول از جمعه همین هفته آغاز خواهد شد و در حالی که تا آن موقع زمان زیادی باقی نمانده کمپانی کره ای مورد بحث کلیپی از این دستگاه و رابط کابری یاد شده منتشر نموده است.

همانطور که احتمالا می دانید تلفن هوشمند جی 5 سبکی ماژولار دارد و ماژول های آن که با نام «دوستان» جی 5 خطاب می شوند به قسمت انتهایی بدنه دستگاه اضافه و از آن جدا می گردند.

شرکت سازنده اما ماژول های متفاوتی را برای آن ارائه نموده که از آن جمله می توان به ماژول صدای اچ دی و دوربین پیشرفته برای بهبود تجربه عکاسی ببین و بگیر این پرجمدار اشاره نمود.

شرکت مورد بحث چندی پیش کنفرانس ویژه توسعه دهندگان خود را در ایالات متحده آمریکا برگزار کرد و دفتر اصلی آن در کره حالا تلاش دارد تا شرکای ثالثی را برای ساخت ماژول های بیشتر پیدا کند.

لازم است اشاره نماییم که ماموریت اصلی و اولیه UX 5.0 این است که همخوانی عملکردی لازم را میان ماژول های مختلف دستگاه ایجاد نماید و این را می توانید از روی ویدئوی زیر ببینید.

Friends Manager در واقع نقش نوعی هاب را برای سینک کردن دوستان جی 5 با یکدیگر ایفا می کند و آنطور که از روی ویدئو کلیپ منتشر شده میتوان حدس زد، برخی امکانات نرم افزاری هم برای دوربین جدید و بهبود یافته این موبایل در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • صابون سونگ
    صابون سونگ | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    باگ کم.سخت افزار قدرتمند.نرم افزار واقعا روان و خوب.ایده های جالب و جذاب.ال جی واقعا عالیه.بدون رفرش مثلِ بقیه برندها.اما حیف که در جی 5 مثل بقیه برندها کلید ها رو جاشو جابه جا کرد.اونجوری دوست داشتن بود.ولی باید بدونیم بعضی از سخت افزارهاشو صابونسونگ میزنه.

  • سینا
    سینا | ۹ فروردین ۱۳۹۵

    الجی مفت نمی ارزه
    دو باتری الجی جی ۵ به اندازه یه باتری اس۷اج میتونه ویدیو پخش کنه
    یعنی عمق فاجعه

    • احسان
      احسان | ۹ فروردین ۱۳۹۵

      دوست عزیز چرا این حرف رو میزنی در باره باطری.
      والا من g4 دارم خیلی هم خوب شارژ میده
      بعدش عزیز دلم به نظر من یکی از بهترین برند ها تو ایران هست هم از نظر قیمت و هم از نظر لوازم اضافه ای که میده کنار گوشی
      جدی میگم شنا الان برو مقایسه کن تمامی برند هارو به بین نصبت به پولی که ازت میگیرند چی بهت میدن

  • محمد
    محمد | ۹ فروردین ۱۳۹۵

    اینم برای آدمایی که زود قضاوت کردند و گفتند الجی خودخواهانه اپ دراور رو حذف کرده تو این کلیپ اشاره کرد که بود و نبودش به عهده ی خودتونه

مطالب پیشنهادی