ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل از نسل جدید فروشگاه فیزیکی خود در شهر ممفیس پرده برداشت

تردیدی وجود ندارد که فروشگاه های اپل هم به اندازه محصولات این شرکت جذاب و تاثیر گذار هستند و شرکت ساکن کوپرتینو نیز به همین دلیل از صرف مبالغ هنگفت برای این فروشگاه ها ابایی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

تردیدی وجود ندارد که فروشگاه های اپل هم به اندازه محصولات این شرکت جذاب و تاثیر گذار هستند و شرکت ساکن کوپرتینو نیز به همین دلیل از صرف مبالغ هنگفت برای این فروشگاه ها ابایی ندارد، از جمله جدیدترین فروشگاه که به عنوان نسل بعدی اپل استور در شهر ممفیس گشایش یافته و به یک تلویزیون 1.5 میلیون دلاری با 11 متر طول مجهز است.

ger-a

این فروشگاه همچنین به میزهای متحرک موتوردار مجهز است که توسط جانی آیو طراحی شده و درگاه های USB و پریزهای برق مورد نیاز برای نمایش محصولات به شکلی مناسب درون آنها مخفی هستند.

ger-e

بخشی از فروشگاه نیز به Avenue یا خیابان موسوم است که از قفسه های چوبی تشکیل شده و خریداران می توانند با مراجعه به آن، ابزارهای جانبی و هدفون های عرضه شده را امتحان نمایند.

ger-b

در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویر بیشتری از این فروشگاه جذاب و دیدنی را مشاهده نمایید، ضمناً توجه داشته باشید که به نظر می رسد اپل فروشگاه ممفیس را به عنوان نمونه اولیه طراحی آینده خود در نظر گرفته و از این به بعد شاهد استفاده از طراحی های مشابه از سوی شرکت ساکن کوپرتینو باشیم.

ger-f

ger-c

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • HosseiN221
    HosseiN221 | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    سلام
    میلیون درسته اصلاح بفرمایید :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی