ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت ۳.۴ میلیون پیش سفارش برای آیفون SE در کشور چین

اگر پیگیر اخبار کمپانی اپل باشید حتما می دانید که جدیدترین تلفن هوشمند این شرکت یعنی SE قرار است در روز 12 فروردین ماه به صورت رسمی روانه بازار گردد. اما حتی پیش از عرضه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

اگر پیگیر اخبار کمپانی اپل باشید حتما می دانید که جدیدترین تلفن هوشمند این شرکت یعنی SE قرار است در روز 12 فروردین ماه به صورت رسمی روانه بازار گردد. اما حتی پیش از عرضه نیز این محصول با استقبال بسیار خوبی از طرف مردم سراسر جهان قرار گرفته به طوری که فقط در کشور چین بالغ بر 3.4 میلیون دستگاه از آن پیش فروش شده.

اهالی کوپرتینو اصولا عادت ندارند که ارقام و آمار فروش خود را اعلام نمایند، اما در این راستا خبرگزاری CNBC گزارش نمود که در نتیجه تحقیقاتشان متوجه شده اند رنگ های رزگلد و طلایی این موبایل بیشترین محبوبیت را داشته و کاربران زیادی این دو رنگ را سفارش داده اند.

بعلاوه، این شبکه خبری همچنین در مورد اقبال بسیار خوب از آیفون 4 اینچی SE در کشور چین صحبت کرده و یادآوری نمود که رقم یاد شده را از اطلاعاتی که فروشنده های محلی در اختیار آنها گذاشته اند، به دست آورده است.

گفته می شود که تمرکز اصلی اپل روی بازارهای در حال رشد همانند چین، هند، روسیه و برزیل است و از این رو چندان جای تعجب ندارد که در مارکت های ذکر شده آمار پیش فروش آیفون 4 اینچی بالا باشد.

در آخر نیز اشاره کنیم که پیش فروش آیفون اس ای از 5 شنبه هفته گذشته در 13 کشور دنیا آغاز گشته و کمپانی سازنده در نظر دارد در هفته های آتی دایره این عرضه را توسعه داده و دیوایس یاد شده را به همراه نسخه جدیدتر و کوچک تر آیپد پرو 9.7 اینچی به 47 کشور دیگر نیز عرضه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • رضااا
    رضااا | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    خیلی وقت بود تصمیم داشتم ایفون بخرم...میخوام اولین ایفونم SEباشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی