ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیویی از مقاومت بدنه سرامیکی Mi 5 در مقابل اره و دریل [تماشا کنید]

هنگامی که هزینه خرید یک تلفن هوشمند زیبا و پیشرفته را می پردازید، توقع دارید این محصول از کیفیت ساخت و استحکام مناسبی برخوردار باشد، خصوصاً مدل های پرچمدار که به عنوان تاج سرسبد و ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

هنگامی که هزینه خرید یک تلفن هوشمند زیبا و پیشرفته را می پردازید، توقع دارید این محصول از کیفیت ساخت و استحکام مناسبی برخوردار باشد، خصوصاً مدل های پرچمدار که به عنوان تاج سرسبد و معرف توانایی های تکنولوژیکی هر سازنده به حساب می آیند.

هرچند سازندگان تاکنون عموماٌ ترکیب شیشه و فلز برای محافظت از پرچمداران گران قیمت خود در نظر می گرفتند، اما شیائومی در تصمیمی عجیب یک نسخه از Mi 5 را با حافظه رم بیشتر، اندازه اندکی بزرگتر و بدنه سرامیکی به بازار عرضه خواهد کرد.

اگر چنین انتخابی برایتان تعجب برانگیز است لازم است بدانید که گفته می شود اپل نیز قصد دارد در آینده از سرامیک در ساخت بدنه آیفون های خود بهره گیرد، موردی که در صورت تحقق می تواند به گسترش بسیار سریع آن بین تولید کنندگان دیگر نیز منجر گردد.

شیائومی اما از هم اکنون چنین خصوصیتی را به واقعیت تبدیل کرده و برای نمایش مزیت آن نیز ویدیویی روی یوتوب قرار داده که اگر حقیقت داشته باشد پرسش و تردیدی در مورد برتری سرامیک نسبت به شیشه و فلز مورد استفاده در محصولات دیگر باقی نخواهد ماند.

بر اساس آنچه در این ویدیو میبینیم، کلید، اره و حتی مته برقی توانایی صدمه زدن به بدنه این نسخه از پرچمدار جدید شیائومی را نخواهند داشت، موردی که البته برای مشخص شدن حقیقت در مورد آن لازم است تا آغاز عرضه رسمی این نسخه به بازار منتظر بمانیم.

اما حقیقت هرچه باشد، تردیدی وجود ندارد که Mi 5 با وجود قیمت مناسب از طراحی زیبا و مناسبی برخوردار است و حتی نسخه 535 دلاری سرامیکی این محصول نیز امکانات بالاتری را در مقایسه با رقبای هم قیمت خود ارائه می کند، امکاناتی از جمله اسنپدراگون 820، نمایشگر QHD و چهار گیگابایت حافظه رم که برای داشتن آنها در محصولی مثل Galaxy S7 Edge لازم است 800 دلار هزینه نمایید.

در پایان از شما دعوت می کنیم ویدیوی تلاش برای آسیب زدن به این تلفن هوشمند زیبا را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • navid.hsm
    navid.hsm | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    به نظر من مقاومتش خوبه. اما امکاناتو طراحیشو نگاه کنید!؟ به نظرتون این طراحی و رنگ و مدل شبیه چه گوشی هست؟؟ یا بقیه کمپانی ها. مثلا گوشی اچ تی سی ام 10 جایگذاری دوربین و فلاشش مثل کدوم گوشیه؟

  • Shahriar
    Shahriar | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    بسیار گوشی زیبل وبا کیفیتی هست مثل کل گجت های دیگه شیایومی

  • کامران
    کامران | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    وبسایت آی سی موبایل میده 1/5 میلیون

  • Silverstone
    Silverstone | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    نتيجه ي تست گرافيكي lg G5 تو سايت رسمي Gfx اومد ظاهرا كه s7 edge حرفي جلوي رقيب خوش قيمتش نداره
    https://gfxbench.com/compare.jsp?benchmark=gfx40&did1=30977589&os1=Android&api1=gl&hwtype1=GPU&hwname1=Qualcomm+Adreno+%28TM%29+530&D2=Samsung+Galaxy+S7+edge+%28Mali-T880%2C+SM-G935x%29

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی