ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلیس هند بررسی نحوه عرضه تلفن هوشمند Freedom 251 با قیمت 3.6 دلار را آغاز کرد

ماه گذشته بود که رونمایی از یک تلفن هوشمند 4 هسته ای به نام Freedom 251 و با قیمت تنها 3.6 دلار توسط شرکت هندی Ringing Bells شگفتی زیادی بین کاربران سراسر جهان ایجاد کرد، ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

ماه گذشته بود که رونمایی از یک تلفن هوشمند 4 هسته ای به نام Freedom 251 و با قیمت تنها 3.6 دلار توسط شرکت هندی Ringing Bells شگفتی زیادی بین کاربران سراسر جهان ایجاد کرد، محصولی که البته اکنون معمای قیمت عجیب آن به معمای هویت تبدیل شده است.

بر اساس شواهد Freedom 251 در حقیقت همان Adcom Ikon 4 است که با قیمت 54 دلار در کشور چین به فروش می رسد و شرکت هندی پس از پوشاندن نشان سازنده چینی به شکلی ناشیانه با لاک غلط گیر، این محصول را با قیمت شگفت آور در کشور خود به فروش می رساند و تعجبی ندارد که می شنویم پلیس بررسی های خود را برای روشن شدن حقیقت در این زمینه آغاز کرده است.

witeout2-980x654-840x561

رقبا از همان ابتدا اصرار داشتند تولید تلفن هوشمند با چنین قیمتی ممکن نیست و اعلام می کردند عملکرد شرکت هندی باید مورد بررسی قرار گیرد، موضوعی که اکنون سرانجام به حقیقت پیوسته و پلیس این کشور با تشکیل یک پرونده در زمینه تقلب، از Mohit Goel مالک و Ashok Chadda مدیر Ringing Bells خواسته مدارکی ارائه کنند که چگونه تولید این محصول با چنین قیمتی بدون زیر پا گذاشتن قوانین امکان پذیر بوده است.

مالک Ringing Bells در این زمینه می گوید: «تردیدی نداشته باشید که ما برای عرضه محصولاتی با کیفیت و ارزان قیمت تلاش می کنیم، حتی در مورد مدل Freedom 251 که فروش آن با چنین قیمتی از طریق روش های مبتکرانه تجاری و همکاری های چند جانبه امکان پذیر شده است.»

وی همچنین اطمینان داد افرادی که تلفن هوشمند 3.6 دلاری این شرکت را در کشور هند پیش خرید کرده اند، مطابق قول و قرار پیشین محصول خود را تا تاریخ 10 تیرماه سال جاری دریافت خواهند کرد.

در پایان لازم است بدانید که تولید کننده چینی که محصولاتش در این میان با حذف برند و چنین قیمتی در حال پیش فروش است، تاکنون از اظهار نظر در این زمینه خودداری کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • شهنوازی
    شهنوازی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    شاید کل پولی که از پیش خرید جمع کردند رو توی یه حساب با سود بالا گذاشتن که خب البته بازم ارزون در میاد !!
    دی
    هندی بازی در تکنولوژی !!
    یه ترفندی چیزی دارن حتماً یا شایدم پای یه ب.ز کومار در میونه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی