ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یاهو به خریداران خود دو هفته فرصت داده تا پیشنهادهایشان را اعلام کنند

وال استریت ژورنال دیروز گزارش نمود که به علاقه مندان خرید کسب و کار اصلی یاهو دو هفته فرصت داده شده تا پیشنهادهای خود را ثبت نموده و نهایتا تا 11 آوریل (23 فروردین) نظرات ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

وال استریت ژورنال دیروز گزارش نمود که به علاقه مندان خرید کسب و کار اصلی یاهو دو هفته فرصت داده شده تا پیشنهادهای خود را ثبت نموده و نهایتا تا 11 آوریل (23 فروردین) نظرات نهایی خود را در این زمینه ارائه دهند.

به موجب این ضرب الاجل، یاهو به خریداران نامه ای ارسال نموده و از آنها خواسته تا به طور دقیق بگویند کدام بخش از کمپانی، مدنظر آنها قرار دارد و چه مبلغی برای خرید آن هزینه خواهند کرد. کمپانی یاد شده همچنین در مورد جزئیات تصمیم خریداران نیز از آنها پرس و جو نموده تا مطلع گردد که برای مثال یک پیشنهاد دهنده چه برنامه ای برای مسائل مالی دارد یا روند تائید شرکت آنها برای شکل گیری قرارداد چگونه خواهد بود.

بر اساس گزارشات اخیر، تاکنون حدود 40 کمپانی و موسسه به منظور بررسی عناصر کسب و کار یاهو با این شرکت قرارداد غیرعلنی امضا نموده اند. از جمله شناخته شده ترین پیشنهاد دهنده ها می توان به شرکت های بزرگی همانند ورایزن و AT&T یا موسسه های خصوصی همچون TPG و KKR اشاره کرد.

در این میان یکی از عجیب ترین شرکت های متقاضی، مایکروسافت است که به تازگی پیشنهاد خود را اعلام نموده. با استناد به اخبار، گویا مسئولان مایکروسافت در حال مذاکره با سهام داران یاهو هستند.

در پایان باید گفت که غول پر سابقه اینترنتی که مدت هاست حال و روز خوشی ندارد و برای بهبود اوضاع مجبور به فروش بخش های اساسی کسب و کار خود شده، برای این منظور مبلغ 10 میلیارد دلار را به خریداران پیشنهاد داده است. حالا باید منتظر ماند و دید عاقبت این کار به کجا می انجامد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محسن
    محسن | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    افسار یک شرکت رو بدی دست یک زن همین میشه دیگه
    هیلاری رییس جمهور نشه صلوات!
    وگرنه کاخ سفید تبدیل به کاخ صورتی میشه
    البته روز زن مبارک!! یادم رفته بود تبریک بگم!

  • hesam
    hesam | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    کاش ما هم اعتماد به سقف این خانومو داشتیم

  • ali
    ali | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    یعنی دست گل ماریسا درد نکنه آخر سری انگار قصابی باز کرده گوشت قربونی مگه؟

  • حمید
    حمید | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    جدا میگن دنیا بالا و پایین داره همینه .کی،فکرش رو میکرد که شرکت بزرگ یاهو در این حد منزوی بشه.یه زمانی واسه خودش غولی بود .کیا یادشونه یاهو مسنجر رو .که الان شرکتایی مثل تلگرام دارن تو بازار جولان میدن

مطالب پیشنهادی