ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در آپدیت سالانه ویندوز، کورتانا بهبودهای قابل توجهی را دریافت خواهد کرد

مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد 2016 خود اعلام کرد که آپدیت سالانه ویندوز 10 را تابستان امسال و به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران این سیستم عامل قرار خواهد داد. این آپدیت در برگیرنده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۵۲

مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد 2016 خود اعلام کرد که آپدیت سالانه ویندوز 10 را تابستان امسال و به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران این سیستم عامل قرار خواهد داد. این آپدیت در برگیرنده امکانات جدیدی است که خصوصا قرار است به کورتانا اضافه گردند.

  • مایکروسافت کورتانا کالکشن را از طریق استور ویندوز ارائه می کند که پیدا کردن اپلیکیشن توسط این دستیار صوتی را برای کاربران ساده تر خواهد کرد.
  • کورتانا به صورت فعال و روزانه پیشنهاداتی نظیر سفارش ناهار را به شما خواهد داد.
  • دستیار دیجیتالی مایکروسافت روی لاک اسکرین شما حاضر خواهد بود و در نتیجه برای انجام فعالیت های متداول خود روی دستگاه های مختلف دسترسی سریع تری به آن خواهید داشت و برای این منظور هم نیازی به آنلاک کردن دستگاه مورد استفاده تان ندارید.
  • چون کورتانا روی دستگاه های مختلف کار می کند می توانید تسک های مشخص اعلان محور روی تلفن های هوشمند اندرویدی یا ویندوزی خود را با آن تکمیل کنید که از آن جمله می توان به دریافت و ارسال پیام های متنی روی پی سی اشاره کرد.

طبق اعلام مایکروسافت توسعه دهندگان دسترسی کاملی به هوش فعال کورتانا خواهند داشت و می توانند به لطف آن اپلیکیشن هایی بسازند که برپایه فعالیت های کاربر عمل می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    جواب دادن به نوتیفیکشن های موبایل از طریق پی سی اونم به صورت بومی اونم توسط سیستم عامل های مختلف ، فوق العاده است / همین الان میس کال های روی ویندوز موبایل رو داخل ویندوز 10 نشون می ده ، اندرویید رو فقط مثال زدن که بگن از بقیه سیستم عامل ها هم پشتیبانی می کنه داخل ویدیویی که بعد اولین دمو نشون دادن یه صحنه هست که مسیج تلفن 950 رو توی اکشن سنتر نشون می ده

مطالب پیشنهادی