ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت مشغول ساخت نوعی قلم با قابلیت استفاده روی دستگاه های مختلف است

شرکت های مختلف هر یک برای سهولت کار با دستگاه های تاچ، ابزاری را ارائه می کنند: مایکروسافت سرفس پن را دارد، هوآوی و اچ پی نیز هر یک قلم های خود را برای این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۱

شرکت های مختلف هر یک برای سهولت کار با دستگاه های تاچ، ابزاری را ارائه می کنند: مایکروسافت سرفس پن را دارد، هوآوی و اچ پی نیز هر یک قلم های خود را برای این منظور وارد بازار کرده اند اما تا به امروز هیچیک از دستگاه های مبتنی بر ویندوز استایلوسی نداشته اند که بشود روی ابزارهای مختلف از آن استفاده نمود.

برایان راپر یکی از مدیران مایکروسافت که از سخنرانان مراسم امشب هم هست در جریان کنفرانس بیلد 2016 علاوه بر پلتفرم Windows Ink از توسعه یک قلم توسط این شرکت خبر داد که با همکاری Wacom کلید خورده است و کاربران قادر خواهند بود آن را روی دستگاه های مختلفی به کار ببرند.

این بدان معناست که می شود این قلم را همراه با دستگاه های مختلفی نظیر سرفس مایکروسافت، میت پد هوآوی و تبلت های سری Envy Note اچ پی استفاده نمود.

با در نظر داشتن خبر معرفی پلتفرم Windows Ink، افزوده شدن بر قابلیت های قلم دستگاه های تولیدی مایکروسافت امری کاملا معقول به نظر می آید و چه چیز بهتر است ساخت یک قلم فراگیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • م
    م | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    همین الان می تونین همچین قلمی رو فقط با ۲۵ تومن از دیجی کالا بحرین با همه چی هم سازگار... کاره شاقی نیس... تو قسمته لوازم جانبی موبایل برین تو قلم...

  • morteza
    morteza | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    خیلی خوبه کاش ارزون باشه زیادم بزرگ نباشه

مطالب پیشنهادی