ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپگرید های پولی برای اپلیکیشن ها به ویندوز استور می آیند

مایکروسافت جزئیات برخی از قابلیت های تازه ی خود را برای توسعه دهندگان ارائه کرده است که به زودی به پلتفرم ویندوز این شرکت راه خواهند یافت. مایکروسافت امید دارد با این ویژگی های تازه، ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۵۰

مایکروسافت جزئیات برخی از قابلیت های تازه ی خود را برای توسعه دهندگان ارائه کرده است که به زودی به پلتفرم ویندوز این شرکت راه خواهند یافت. مایکروسافت امید دارد با این ویژگی های تازه، توسعه دهندگان بتوانند در زیست بوم ویندوز ۱۰ اپلیکیشن های فراگیر شناورتری بسازند. شرکت یاد شده در بیلد ۲۰۱۶ ویژگی های تازه ای برای اضافه کردن انیمیشن و افکت، اینک، و چند ویژگی دیگر نیز معرفی کرد.

به این ترتیب توسعه دهندگان قادر خواهند بود قدرت پردازنده ی گرافیکی رایانه های خانگی را برای خلق انیمیشن های روان تر و شناورتر تحت کنترل خود در بیاورند. این ویژگی های تازه از خلق افکت های روان ۶۰ فریم در ثانیه، و همچنین عمق و لایه بندی پشتیبانی می کنند. برای مثال، از این پس قادر خواهید بود یک افکت Blur لایه ای درست کنید که با زوم انگشتی یا موس هماهنگ باشد.

ویژوال استودیوی ۲۰۱۵ جدید و کیت توسعه ی نرم افزاری Anniversary که همین امروز پیش نمایش می شوند، شامل بیش از ۱۰۰۰ API و ویژگی جدید خواهند بود که بهعنوان نمونه می توان به برخی از آنها اشاره کرد: آپگرید های پولی برای اپلیکیشن ها، ابزار مدیریت هماهنگی چت، امولاتور های حسگر، ورودی کنترلر گیم، زیرنویس، امولاتور هولولنز، امولاتور ایما و اشاره، نقشه های آفلاین، قلم و لمس همزمان، حسگر حرکتی و غیره.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی