ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار مشخصات سخت افزاری و تصاویر جدید از پرچمدار بعدی HTC

شاید بدانید که اسمارت فون اچ تی سی 10 قرار است در روز 24 فروردین ماه به صورت رسمی معرفی گردد و اکنون هر چه بیشتر به این تاریخ نزدیک می شویم، بازار شایعه ها ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

شاید بدانید که اسمارت فون اچ تی سی 10 قرار است در روز 24 فروردین ماه به صورت رسمی معرفی گردد و اکنون هر چه بیشتر به این تاریخ نزدیک می شویم، بازار شایعه ها و گمانه زنی ها داغ تر می گردد و هر روز اخبار تازه تری در این رابطه به بیرون درز پیدا می کند.

بر اساس شایعاتی که تاکنون در رابطه به این محصول وجود داشته، می توان گفت که کارشناسان این کمپانی تایوانی همه تلاش خود را به کار بسته اند تا یک پرچمدار واقعی را روانه بازار گردانند. در همین راستا، امروز مشخصات این تلفن هوشمند در پایگاه داده GFXBench نیز رویت شده که علاوه بر تائید برخی از ویژگی های یاد شده قبلی توسط دیگر رسانه ها، به امکانات تازه دیگری نیز اشاره نموده است.

به گزارش GFXBench، موبایل مورد بحث با صفحه نمایش 5.1 اینچی و رزولوشن 1440×2650 عرضه خواهد گشت و از تراکم تصویر 576 پیکسل در هر اینچ بهره خواهد برد. همچنین گفته می شود این تلفن هوشمند چیپست اسنپدراگون 820 با چهار هسته سفارشی Kryo و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 دارد. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی های منتسب به اچ تی سی 10 هستند.

2222

این اسمارت فون یک دوربین 12 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک نمونه 5 مگاپیکسلی نیز در بخش جلوئی دارد. دوربین آن نیز برخلاف شایعات پیشین، مربعی نبوده و دایره ای شکل است و در کنار لنز، یک فلاش LED و فوکوس لیزری خودکار نیز تعبیه گشته.

اکنون این سوال پیش می آید که امکانات جدیدی که به این موبایل نسبت داده شده اند چیستند؟ باید بدانید که با استناد به شایعات، یک گامشمار به HTC 10 اضافه گشته که به واسطه اپلیکیشن Health مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین ادعا شده که پرچمدار آتی کمپانی تایوانی یاد شده HDR  واقعی خواهد داشت که به صورت خودکار کار می کند و بدون شک می تواند تصاویری با کیفیت بهتر برای دوستداران عکاسی ثبت نماید.

اچ تی سی لوگوی خود را از بخش جلوئی دستگاه حذف نموده و حاشیه های نمایشگر را نیز کاهش داده است.

در آخر جا دارد اشاره نمائیم که اگر تمامی این مشخصات واقعیت داشته باشند، بدون شک HTC 10 به یکی از بهترین اسمارت فون های موجود در بازار تبدیل خواهد شد. خوشبختانه تا تاریخ برگزاری مراسم رونمائی این دستگاه زمان زیادی باقی نمانده و به زودی می توان از ویژگی های واقعی این دستگاه آگاهی پیدا نمود.

1111

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    همه چیز به اعداد نیست
    تو اعداد گم شدید

  • ab
    ab | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    از چيپست x30 مدياتک چرا چیزی نميزارين ک فناوری ۱۰ نانمتري و ۴هسته کرتکس جدید اي 35 و چهار هسته کرتکس ای ۵۳و ۲ هسته ای۷۲ ساخته میشه که از ۱۴ نانمتري سامی خیلی قويتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی