ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکس باکس وان از دستیار صوتی کورتانا و قابلیت پخش موسیقی در پس زمینه پشتیبانی خواهد کرد

مایکروسافت در طی همایش Build امروز اعلام کرد که بزودی و در کنار آپدیت Redstone برای ویندوز 10، قابلیت هایی جدید در دسترس کاربران کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان نیز قرار خواهند گرفت؛ قابلیت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۰

مایکروسافت در طی همایش Build امروز اعلام کرد که بزودی و در کنار آپدیت Redstone برای ویندوز 10، قابلیت هایی جدید در دسترس کاربران کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان نیز قرار خواهند گرفت؛ قابلیت هایی که طرفداران برای مدتی طولانی منتظر معرفی آن ها بوده اند.

گذشته از قابلیت های جدیدی چون اضافه شدن ماد مخصوص توسعه دهندگان و پشتیبانی از اپلیکیشن های فراگیر ویندوز، مایکروسافت اعلام کرده که دستیار صوتی کورتانا نیز بزودی روی اکس باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. مضاف بر این، قابلیت پخش موسیقی در پس زمینه، که از زمان عرضه اکس باکس وان از سوی طرفداران درخواست شده بود هم بالاخره راه خود را به کنسول نسل هشتمی اهالی ردموند باز خواهد کرد.

با بهره گیری از دستیار صوتی کورتانا، کاربران می توانند از آخرین چالش ها و اعلانات مربوط به بازی های مورد علاقه شان باخبر شوند. این دستیار صوتی در ابتدا با ورژن نخست ویندوز 10 برای اکس باکس وان عرضه شد اما پس از مدتی مایکروسافتی ها تصمیم گرفتند که آن را حذف کرده و عرضه مجددش را به تعویق اندازند.

در هر حال، دستیار صوتی کورتانا و پخش موسیقی در پس زمینه، جز مهم ترین قابلیت های کنسول اکس باکس وان تلقی می شوند و بعد از گذشت مدت های طولانی از معرفی دستیار صوتی مورد بحث، مایکروسافت یک بار دیگر کورتانا را به همراه آپدیت 1607 ویندوز 10 بازخواهد گرداند. فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس نیز در همایش Build امشب حضور داشت و قول داد که در طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2016، اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی