ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو قابلیت افزودن تریلر برای اپلیکیشن ها و دریافت حق اشتراک به ویندوز استور می آیند

دقایقی پیش و در جریان کنفرانس بیلد 2016 اعلام شد که با انتشار آپدیت سالیانه برای ویندوز 10، بیش از هزار قابلیت جدید به این پلتفرم خواهد آمد. به روز رسانی آینده ویندوز 10 امکانات ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۲:۰۰

دقایقی پیش و در جریان کنفرانس بیلد 2016 اعلام شد که با انتشار آپدیت سالیانه برای ویندوز 10، بیش از هزار قابلیت جدید به این پلتفرم خواهد آمد. به روز رسانی آینده ویندوز 10 امکانات و API های جدیدی را در این سیستم عامل معرفی می کند که شاید دو مورد از مهم ترین آنها مربوط به فروشگاه اپلیکیشن های ویندوز 10 یعنی ویندوز استور باشد.

از این پس توسعه دهندگان ویندوز می توانند برای اپلیکیشن خود در ویندوز استور، یک تریلر جهت معرفی بهتر آن به کاربران بارگذاری نمایند. مضاف بر این، مایکروسافت پرداخت حق اشتراک را نیز رسما به ویندوز استور اضافه خواهد کرد.

با این قابلیت، توسعه دهندگان می توانند بابت خدمات درون برنامه ای خود از کاربران حق اشتراک ماهیانه بگیرند. به عنوان مثال، اگر از استور یک مجله بخرید، می توانید برای مشترک شدن در آن هزینه ماهیانه اشتراک خود را از طریق ویندوز استور پرداخت نمایید.

البته مایکروسافت هنوز جزئیات زیادی در مورد این قابلیت های جدید در اختیار مردم و رسانه ها قرار نداده، بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر باید اندکی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    دریافت حق اشتراک خیلی ایده جالب و باحالیه ، تریلر ها هم خیلی خوبه اومدنش باعث بهتر شدن استور می شه

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    به نظرم یه کنفرانس دیگه برگزار می کنه بعدا فقط مخصوص اپدیت ویندوز 10 ، توی ویدیویی که بعد دمو نشون دادن خیلی قابلیت های جالب دیگه رو سریع نشون داد / مثل بودن صفحه ویندوز فون روی ویندوز 10 (صفحه تلفنت ) / ظاهر جدید برنامه ها توی تبلت ها ، قابلیت های جدید اکشن سنتر و تقویم و ....

  • Hesam
    Hesam | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

    خیلی خوبه منتظر این قابلیت تریلر بودم.ولی باورم نمیشه هزار قابلیت جدید میخواد افزوده بشه؟!

مطالب پیشنهادی