ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی مهمان اصغرآقا؛ یورش نهایی

پس از مراسم اسکار فضای جالبی در دنیای مجازی شکل گرفت که در آن کاربران شبکه های اجتماعی جوایز این فستیوال را به موضوعات زندگی با چاشنی طنز تلخ ارتباط می دادند. به عنوان نمونه اگر بخواهیم اسکار بدترین بحث در دید و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

پس از مراسم اسکار فضای جالبی در دنیای مجازی شکل گرفت که در آن کاربران شبکه های اجتماعی جوایز این فستیوال را به موضوعات زندگی با چاشنی طنز تلخ ارتباط می دادند. به عنوان نمونه اگر بخواهیم اسکار بدترین بحث در دید و بازدیدهای نوروزی را مشخص کنیم بدون شک سیاست با اختلاف گوی را از رقبا خواهد ربود.

البته این نوع گفت و گوهای چالشی تنها به ایام تعطیلات محدود نبوده و متاسفانه در دورهمی های دیگر نیز مشهود است. در معرفی اپلیکیشن موبایل امروز می خواهیم به عنوانی بپردازیم که از ویژگی مورد بحث به عنوان برگ برنده خود استفاده نموده. اگر دوست دارید بدانید چگونه این اتفاق افتاده پس تا پایان با معرفی مهمان اصغرآقا همراه ما باشید.

اما قبل از پرداختن به این موضوع بیایید ابتدا پیرامون هدف اصلی بازی صحبت کنیم. شخصیت اصلی و پرخور داستان ما با خانواده به منزل یکی از آشنایان رفته و پس از طی فرآیندهای روبوسی و احوال پرسی، که البته در بازی نشان داده نمی شود و حدس ماست، چشمش به خوراکی های خانه می افتد.

m1

بنابراین تصمیم می گیرد تا با روش های جیمز باندی، جدی می گوییم، دلی از عزا در بیاورد. اکنون همان طور که حدس می زنید وظیفه بازیکن این است تا با زمان بندی مناسب و کلیک روی صفحه لمسی، هنگامی که صاحب خانه حواسش نیست، به قول معروف عاشق را به معشوق برساند.

اما صبر کنید ببینیم، کمی خسته کننده به نظر نمی رسد؟ طبیعتا همین طور است. چون خود سازندگان نیز با واقف بودن به این موضوع سعی نموده اند با اضافه سازی المان های جذاب به زیبایی اثر خود بیافزایند. یکی از این ویژگی ها به شخصیت های بسیار بامزه و طراحی جالبشان باز می گردد که در کنار سبک گرافیکی خاص و رنگارنگ خود می توانند بازیکن را شیفته خود نمایند. از طرف دیگر نیز به واسطه مراحل گوناگون قابلیت حضور در مهمانی های دیگر را نیز دارید.

اما با وجود المان های مثبت بالا بدون شک جذابیت اصلی بازی را می توان در دیالوگ های آن خلاصه نمود؛ چیزی که در ابتدای متن اشاره شد و اکنون می خواهیم به آن بپردازیم. در طول بازی بین شخصیت های اصلی دیالوگ های مختلف و بامزه ای رد و بدل می شود.

m2

بنابراین اگر وسط خوردن خوراکی ها دیدید اصغر آقا نسخه کشورهای گوناگون را بست خیلی تعجب نکنید. البته با این توضیحات اشتباه برداشت نکنید که صحبت های بین شخصیت ها تنها به همین موضوع ختم می شود. چون به صورت داینامیک شاهد دیالوگ های دیگری مانند عیدی ندادن [بزرگترین معضل این روزها] یا شیشه عمر جوانان امروزی [تلفن های همراه] خواهید بود.

برای سخن پایانی باید بگوییم اگر خیلی به مکانیک های بخش گیم پلی بازی علاقه نداشتید فقط به خاطر طراحی ایرانی محیط و دیالوگ های فوق العاده، مهمان اصغرآقا را دانلود کنید. چون دیدن یک چیز معمول بین جمع های خانوادگی در مدیاها به خودی خود لذت بخش هستند، چه برسد به حضور آنان در یک بازی ویدیویی. البته نباید از موزیک منو که از ترانه زیبارویان باید شادی کنند الهام گرفته شده هم بگذریم!

مهمان اصغرآقا

مهمان اصغرآقا

سازنده: EMC قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی