ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک فروشگاه اینترنتی در رومانی، قیمت پرچمدار آتی HTC را ۸۳۰ دلار اعلام کرد

امسال موبایل های پرچمدار بسیار خوبی معرفی شده اند که از جمله آنها می توان به گلکسلی اس 7 و اس 7 اج یا ال جی G5 اشاره نمود. در این میان، اچ تی سی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

امسال موبایل های پرچمدار بسیار خوبی معرفی شده اند که از جمله آنها می توان به گلکسلی اس 7 و اس 7 اج یا ال جی G5 اشاره نمود. در این میان، اچ تی سی 10 نیز با قابلیت های بسیار خوبی که به آن نسبت داده می شود، قرار است در 24 فروردین معرفی گشته و به یکی از رقبای قَدَر مدل های یاد شده تبدیل گردد.

اما جالب است بدانید با اینکه هنوز این محصول به صورت رسمی رونمائی نشده، یک فروشگاه در رومانی به نام QuickMobile از هم اکنون پیش فروش آن را در سایت خود آغاز کرده است.

جا دارد اشاره کنیم که بعید نیست اطلاعات این فروشگاه اینترنتی درست و دقیق باشد. اما تصاویری که در صفحه این کالا استفاده گشته، واترمارک اصلی دارند و این طور احتمال داده می شود که اطلاعات «کوئیک موبایل» دقیقا همان مواردی است که در بلاگ اصلی HTC 10 اعلام گشته.

بر اساس مشخصاتی که در این سایت ذکر شده، این تلفن هوشمند در رنگ های خاکستری، نقره ای و طلایی موجود خواهد بود و حافظه داخلی آن نیز 32 گیگابایت است. مشخصات دستگاه نیز همان هایی است که تاکنون در شایعات خوانده ایم؛ یعنی چیپست 4 هسته ای اسنپدراگون 820، صفحه نمایش 5.15 اینچی با رزولوشن 1440×2560 و 4 گیگابایت رم دارد.

همچنین جا دارد اشاره نمائیم که گفته می شود اچ تی سی 10 در سه مدل مختلف عرضه خواهد گشت که تفاوت آنها در نوع پردازنده، رم و حافظه داخلی دستگاه است که در زیر می توانید مشخصات آنها را مشاهده کنید:

  • مدل اول: چیپست اسنپدراگون 652، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی
  • مدل دوم: چیپست اسنپدراگون 820، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی
  • مدل سوم: چیپست اسنپدراگون 820، چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی

در وب سایت یاد شده یادآوری گشته که قوی ترین مدل از این محصول نیز با حفظ تمامی مشخصات، با 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد. قیمت این دستگاه نیز 3299.90 لئو رومانی ذکر گشته که معادل 830 دلار آمریکاست.

تاکنون در هیچ شایعه ای به قیمت دقیق این اسمارت فون اشاره ای نشده بود اما گمانه زنی می گردد که این محصول حدود 900 دلار قیمت داشته باشد. حالا تا زمان معرفی رسمی پرچمدار آتی کمپانی تایوانی، زمان زیادی نمانده و بهتر است برای آگاهی از اطلاعات واقعی تا 24 فروردین ماه صبر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • حمید
    حمید | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    اینم که میخواد ورشکستگیشو با گرونفروشی جبران کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی