ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کشف باگی جدید در موبایل های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ

چند وقتی هست که سامسونگ پرچمداران خود یعنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج را روانه بازار نموده و علاقه مندان به این تلفن های هوشمند آنها را خریداری کرده اند و از عملکرد ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

چند وقتی هست که سامسونگ پرچمداران خود یعنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج را روانه بازار نموده و علاقه مندان به این تلفن های هوشمند آنها را خریداری کرده اند و از عملکرد آنها نیز راضی هستند. اما اخیرا شایعاتی مبنی بر وجود اشکال در این محصولات اعلام شده که به کلید Recent Apps/Multi-Window مربوط می گردد.

کاربران اعلام نموده اند که بدون فشار کلید مذکور، این گزینه باز می شود و فعالیت های آنها را در موبایل مختل می نماید. یکی از اعضای XDA در این رابطه گفته که موبایل به اشتباه لمس کلید خازنی هوم را به عنوان فشار برداشت کرده و پنجره یاد شده را باز می نماید و اشکال اینجاست که انگشت اشاره حتی در نزدیکی این دکمه نیز قرار ندارد و این روند به خودیِ خود صورت می پذیرد.

دیگر افراد نیز همین مشکل را تائید نموده و بیان داشته اند در مدت زمان کوتاهی پس از باز نمودن قفل دستگاه، با این اشکال رو به رو می شوند.

یکی از کاربران گلکسی اس 7 این باگ را به سامسونگ گزارش نموده و غول تکنولوژی کره ای نیز در پاسخ یک آپدیت 60 مگابایتی برای رفع اشکال ارائه کرده. همچنین بیان داشته که اگر به روز رسانی جدید نتوانست این باگ را برطرف نماید، بهتر است کاربران یک بار موبایل خود را ریست فکتوری کنند. یکی از کاربرانی که دچار این مشکل گشته بود پس از ریست فکتوری، 40 بار موبایل خود را قفل و باز نموده و در هیچ مرتبه پنجره ی Multi-Window روی صفحه موبایل او ظاهر نگشته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Lord Devil
    Lord Devil | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    مشکل‌خیلی از‌ مردم اینکه نوب(آماتور) هستن..گوشیه خوبو بد رو‌ به ۴تا بنچمارک میدونن..گوشیو‌ تا حالا از ۱کیلومتریم ندیده میاد اینجا جوری ازش دفاع میکنه که ادم میگه شرکت سازندش ماله باباشه..هرکیم هر برندی رو که داره بهترین برند دنیا معرفی میکنه..هیچ گوشیی کامل و‌ بی عیب‌ نیس..هیچ سیستم عاملی هم عاری از مشکل نیس..یکم منطقی تر و عقلانی تر حرف بزنین..
    من خودم کسیم که از ios خوشم نمیاد از winphone خوشم نمیاد ولی ایا دلیل میشه که بد باشن این دو سیستم عامل غول؟نه...دلیل میشه بکوبم این دوتارو؟نه..
    سلیقه،طرز استفاده و طرز نگرش هرکس با هرکس فرق میکنه..
    امیدوارم جا اینکه اینجا حرف نامربوط به یکدیگر بزنین به هم دیگه کمک کنین و کسانی که اگاهی ندارن و برای کسب اگاهی میان اینجارو یاری کنیم..

  • حمید
    حمید | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    سامسونگ! :D

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    وقتی همچین پست هایی میاد نگا کنید آدمهای عقده ای معلوم میشن. نه تنها سامسونگ بلکه همه گوشیا از هربرندی ممکه اشکال نرم افزاری داشته باشن. لطفا به نظرات یه عده عقده ای توجه نکنین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی