ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Wired XDisplay؛ اپلیکیشنی برای تبدیل گجت ها به نمایشگر دوم مک و ویندوز

برای انجام بعضی کارها در رایانه، همیشه داشتن یک نمایشگر کافی نیست. گرافیست ها، برنامه نویسان و افرادی که همزمان نیازمند تمرکز روی دو کار مختلف هستند، گاهی اوقات از یک نمایشگر دوم به عنوان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

برای انجام بعضی کارها در رایانه، همیشه داشتن یک نمایشگر کافی نیست. گرافیست ها، برنامه نویسان و افرادی که همزمان نیازمند تمرکز روی دو کار مختلف هستند، گاهی اوقات از یک نمایشگر دوم به عنوان دسکتاپ اضافی بهره می گیرند تا با تمرکز بهتری قادر به ادامه کارشان باشند.

در این موقعیت، می توانید یک مانیتور حرفه ای و گران قیمت را به عنوان نمایشگر دوم خریداری کنید، یا این که اقتصادی تر عمل کرده و از گجت های دم دستتان مثل موبایل و تبلت برای این کار استفاده نمایید.

اپلیکیشن Wired XDisplay برای همین منظور طراحی شده. با استفاده از این اپ می توانید از موبایل و تبلت های مبتنی بر iOS و اندروید به عنوان نمایشگر ثانویه مک و ویندوز بهره بگیرید.

22

برای استفاده از اپ، در ابتدا می بایست نرم افزار کلاینت مخصوص آن برای ویندوز و مک را از آدرس اینترنتی که در انتهای مطلب گذاشته ایم، دانلود کنید. پس از نصب موفقیت آمیز نرم افزار روی مک یا ویندوز، حالا نوبت به نصب اپلیکیشن روی موبایل یا تبلت می رسد.

در نسخه اندرویدی Wired XDisplay، لازم است که در ابتدا از تنظیمات توسعه دهنده سیستم عامل، گزینه USB Debugging را فعال کنید. پس از انجام این کار، گجت را می بایست از طریق کابل USB به رایانه متصل کرده و آن را در حالت افقی روی سطحی مستقر کنید.

پس از مکثی کوتاه، خواهید دید که دسکتاپ مک یا ویندوز روی صفحه گجت به نمایش در می آید؛ دسکتاپی که البته خالی از آیکون هاست، اما کاملا از دسکتاپ اصلی مستقل است و در آن می توانید به انجام کار متفاوتی مشغول شوید.

111

دسکتاپ دومی که Wired XDisplay برایتان می سازد اندکی نسبت به دسکتاپ اصلی کُند تر عمل می کند، با این وجود از طریق نرم افزار رایانه ای امکان تنظیم نرخ فریم و رزولوشن برایتان مهیا گردیده تا با پایین آوردنش شاهد اجرای روان تر و نرم تری باشید.

نسخه iOS اپ Wired XDisplay رایگان نیست و 1.99 دلار قیمت دارد. نسخه اندرویدی نیز همین شرایط را دارد، با این تفاوت که به مدت 10 دقیقه می توانید آن را به رایگان تست کنید.

اگر برای تسهیل کارهایتان به دسکتاپ دوم احتیاج دارید و از طرفی نمی خواهید که برای خرید یک مانیتور جداگانه هزینه کنید، Wired XDisplay می تواند بهترین ابزار جایگزین برای این کار محسوب شود. طبیعتا خرید نسخه کامل این اپ، انتخاب مقرون به صرفه تری است تا اینکه با هزینه بالا یک مانیتور جدید بخرید.

کلاینت مک / کلاینت ویندوز 

Splashtop Wired XDisplay

Splashtop Wired XDisplay

سازنده: .Splashtop Inc قیمت: رایگان برای بازه زمانی محدود دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 4.8 / 5.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

    لاأقل در محيط مك، اينجور اپ ها كه كارشون انتقال تصوير هست، مشكل ساز هستند. بعضي هاشون سرعت سيستم را پايين مي آورند و يا پاك كردنشون خيلي سخته.

  • امیر
    امیر | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

    این اپ های بیشتر روی کاغذ خوبن
    توی واقعیت کار نمیدن
    میرم مانیتور عالی که این روزها شیش صد هفتصد تومنه میخرم و یه عمر راحت

    • مصطفی
      مصطفی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

      دوست من مانیتور عادی 600-700 تومنه و مانیتور عالی زیر 1.500.000 نییست

مطالب پیشنهادی