ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ پرندگان دوباره خشمگین شدند

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Angry Birds Action

angry-birds-action

هر وقت نسخه ای جدید از سری انگری بردز منتشر می شود از خود می پرسیم تا کی استودیو روویو می خواهد این پرندگان را عصبانی کند؟ مگر یک فرنچایز چه قدر بازده دارد؟ البته با تمام این صحبت ها همچنان برند انگری بردز از محبوبیت خاصی میان مردم برخوردار بوده و بازی هایش با استقبال خوبی مواجه می شوند. در هفته گذشته نیز شاهد انتشار جدیدترین عنوان از سری انگری بردز با نام Angry Birds Action بودیم. اما این بار روویو با چه ایده ای دوباره بازیکنان را جذب خود کرده؟

هسته اصلی گیم پلی و محیط انگری بردز اکشن را می توان مشابه بازی های Pinball [همان بازی معروف ویندوز های اکس پی] توصیف کرد. بدین گونه که باید ابتدا جهت دلخواه خود برای حرکت پرنده معروف بازی را با کشیدن دست خود روی صفحه لمسی مشخص کرده و سپس با پرتابی وی را در به دست آوردن تخم مرغ ها یاری نمایید. وجود چالش های گوناگون و مراحل متنوع باعث شده تا انگری بردز اکشن در اوقات فراغت کوتاه مدت بازیکنان را به خوبی سرگرم نماید. علاوه بر این در بخش آنلاین می توانید به صورت دو نفره با دیگر دوستان خود بازی کنید.

Angry Birds Action

Angry Birds Action

سازنده: Rovio قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 551 / 410 مگابایت زبان:

Modern Elite Sniper Killer

Sniper-killer

اگر بخواهیم سبک هایی که مناسب اسمارت فون ها نیستند را دسته بندی کنیم بدون شک شوترهای اول شخص در جرگه نخستین نام هایی خواهند بود که به ذهنمان خطور می کند. چون رسیدن به دقت و سرعت لازم با صفحات لمسی بسیار مشکل است. با این وجود، در این بین عناوینی وجود دارد که با رابط کاربری و کنترل مناسب خود می توانند تجربه ای لذت بخش از این سبک را در قالب تلفن های همراه به ارمغان بیاورند. عنوان Modern Elite Sniper Killer را می توان از این دست آثار به حساب آورد.

همان طور که از اسم بازی بر می آید، عنوان مورد بحث گیمر را در محیطی سه بعدی قرار داده و وی باید با سلاح های گوناگون آنان را از پا در بیاورد. استودیو سازنده سعی نموده برای موفقیت اثر خود تیراندازی با تفنگ های گوناگون بخصوص اسنایپرها را به واسطه کنترل دقیق، گرافیک جذاب، هوش مصنوعی قابل قبول دشمنان و مراحل متنوع شبیه سازی کند که در این زمینه نیز موفق عمل کرده. توصیه می کنیم اگر علاقه مند به این عنوان عناوین هستید اسنایپر کیلر را از دست ندهید چون هدشات کردن دشمنان شاید تاکنون به این اندازه جذاب نبوده.

Modern Elite Sniper Killer

Modern Elite Sniper Killer

سازنده: shooting champions قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 30 مگابایت زبان:

Tap Tap Legions

Tap-Tap-Legions

تب و تاب بازی های کارتی این روزها بسیار داغ تر از گذشته بوده و سازندگان نیز سعی می کنند با اضافه سازی ایده های خلاقانه و اعتیاد آور خود به این سبک موفقیت هایی به دست آورند. در هفت سنگ امروزی ویندوز فونی ها را فراموش نکرده ایم و عنوان کارتی Tap Tap Legions را برای آنان در نظر گرفته ایم. داستان بازی از این قرار است که شیاطین با حمله به قصر، عروسی پادشاه را به هم زده و ملکه را رمی ربایند. اکنون پادشاه باید به کمک گیمر همسر خود را نجات دهد.

اما این کار چگونه انجام خواهد شد؟ در هر مرحله بازیکن موظف است کارت های مورد نیاز خود را انتخاب نماید. سپس باید در یک میدان نبرد دو بعدی و البته زمانی محدود با کلیک روی آنان، سربازان خود را ظاهر کرده و مقابل یورش دشمنان قرار بگیرید. طبیعتا چون زمان اندک خواهد بود بازیکن باید برای استفاده از سربازان بیشتر، سرعت را چاشنی کار خود کند. سازندگان نیز با واقف بودن به این موضوع کارت هایی را در حین نبرد قرار داده اند که اگر روی آنان کلیک کنید امکان دارد نتیجه منفی برایتان در بر داشته باشد. همچنین قابلیت ارتقا کارت های خود را نیز دارید.

Tap Tap Legions

Tap Tap Legions

سازنده: YFC Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 104 / 61 / 57 مگابایت زبان:

Kick Hero

Kick-hero-mobile-game

اگر دلتان برای شوت های محکم کاکرو یوگا در انیمه فوتبالیست ها تنگ شده یک خبر خوب برایتان داریم: Kick Hero! می پرسید چرا؟ مشخص است چون در این عنوانِ ترکیبی از سبک های رانر و Beat'em Up [همانند سری استریت آف ریج] باید در مسیری مستقیم توپ را کنترل کرده و با شوت آن، آدم ها را که نقش موانع دارند از پیش رو بردارد.

همانند بسیاری از بازی های موبایل یکی از دلایل موفقیت کیک هیرو به کنترلی ساده باز می گردد که در آن زمان بندی حرف اول را می زد. به گونه ای که باید هنگام قرار گیری توپ در جلوی پایتان صفحه اسمارت فون را لمس نمایید. همچنین با پیشروی هر چه بیشتر شخصیت اصلی با قدرت های عجیب تری توپ را به استقبال موانع خود خواهد فرستاد. اگر خواهان تجربه این بازی هستید، که پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید، مراقب باس فایت های بازی نیز باشید.

Kick Hero

Kick Hero

سازنده: LoadComplete قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 52.9 / 33 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • behroozbc
    behroozbc | ۱۳ فروردین ۱۳۹۵

    سلام
    بازی Tap Tap Legions برای ویندوز 10 هست نه ویندوز فون

مطالب پیشنهادی