ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا تلفن هوشمند موتو اکس 3 به زودی معرفی می شود؟

امروز ریک اورسترلو مدیرعامل موتورولا جای خود را به Aymar de Lencquesaing داد. اما اگر این خبر را نادیده بگیریم می توانیم اینطور نتیجه گیری کنیم که موتورولا موبیلیتی امسال زیاد هم خبرساز نبود و حتی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

امروز ریک اورسترلو مدیرعامل موتورولا جای خود را به Aymar de Lencquesaing داد. اما اگر این خبر را نادیده بگیریم می توانیم اینطور نتیجه گیری کنیم که موتورولا موبیلیتی امسال زیاد هم خبرساز نبود و حتی محصول تازه ای هم معرفی نکرد.

با این همه، شرکت مورد بحث که حالا از زیرشاخه های لنوو محسوب می شود اعلام کرده که به زودی تلفن های هوشمند موتو اکس، موتو جی و موتو ای را معرفی خواهد کرد.

یکی از موبایل های سری موتو اکس که قرار است به زودی معرفی گردد، موتو اکس 3 نام دارد و حالا این نام در سایت Zauba منتشر گردیده که در واقع وبسایتی برای دنبال کردن کالاهای وارداتی و صادراتی به هند است.

در لیست منتشر شده در این سایت، از دستگاه مورد بحث با نام موتو اکس 3 نام برده شده است هرچند که احتمال نمی رود برندینگ موتورولا روی محصول نهایی قرار گیرد و احتمالا جای خود را به لنوو خواهد داد.

دستگاهی که از آن صحبت می کنیم، ظاهرا یک نمایشگر 5 اینچی دارد و از نوع تک سیم است، هرچند نام انتخابی یعنی موتو اکس 3 شاید اندکی باعث سردرگمی شما شود که برایتان توضیح می دهیم چرا؛ موتورولا موبایل های متعددی در سری موتو اکس دارد (آخرین نسخه موتو اکس پیور ادیشن نام دارد) اما هیچگاه محصولی با نام موتو اکس 2 توسط این شرکت تولید نشده است.

با این همه، در گذشته نیز سایت Zuuba اسامی مربوط به اسمارت فون های مختلفی را منتشر کرده که همگی بعد از اندک زمانی از سوی شرکت های سازنده شان رسما معرفی شدند و در نتیجه می توان باور داشت که این بار نیز سایت هندی درست می گوید.

اوایل این هفته نیز  اطلاعاتی در خصوص دو تلفن هوشمند جدید که تابحال نامشان شنیده نشده بود به دست آمد: XT1700 و XT1706 (البته اینها صرفا شماره مدل هستند و اسم تجاری دستگاه ها محسوب نمی شوند). این دو موبایل احتمالا بخشی از سری موتو هستند که باید امکاناتی نظیر نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720p، چیپست چهار هسته ای مدیاتک، دو گیگابایت رم و اندروید مارشملو داشته باشند.

البته در حال حاضر نمی دانیم که موتو اکس 3 چه برتری هایی نسبت به XT1700 و XT1706 دارد اما امید می رود که به زودی اطلاعات مناسب در این باره را بدست آوریم.

Moto-X3-01

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی