ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین ویدیو از فصل جدید تاپ گیر بدون جرمی کلارکسون [تماشا کنید]

ستاره ها چقدر در دنیای رسانه اهمیت دارند؟ این پرسشی است که باسخ روشنی برای آن وجود ندارد اما می توان با تنها چند هفته انتظار پاسخ را دریافت. تیم تولید TOP GEAR به عنوان ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

ستاره ها چقدر در دنیای رسانه اهمیت دارند؟

این پرسشی است که باسخ روشنی برای آن وجود ندارد اما می توان با تنها چند هفته انتظار پاسخ را دریافت.

تیم تولید TOP GEAR به عنوان موفق ترین تولید کننده مستند هایی با موضوع خودرو در جهان شناخته می شود و در چند سال اخیر علاوه بر درآمد هنگفت ناشی از فروش این مجموعه به شبکه های تلویزیونی، بیش از 300 میلیون مخاطب را در سرتاسر جهان بدست آورده است.

TOP GEAR-7

اما حالا این تیم بدون حضور سه مجری افسانه ای خود تا چه حد موفق خواهد بود.

کریس اوانز که سابقه اجرای رادیویی در همین شبکه را دارد و یکی از چهره های شهیر رسانه ای انگلیس محسوب می شود، اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت اما در قسمت های مختلف، افراد سرشناس دیگری مانند مت لابلانک (بازیگر و کمدین امریکایی)، سابینا اشمیتز (راننده حرفه ای آلمانی)، ادی جردن (مفسر مسابقات اتومبیل رانی) ، کریس هریس (کارشناس خودرو) و چند نفر دیگر نیز در کنار راننده گمنام و حرفه ای تاپ گیر (استیگ)، نقش خواهند داشت.

TOP GEAR-11

درآمد شبکه بی بی سی از تولید تاپ گیر به حدود 70 میلیون دلار می رسد و موفقیت یا عدم موفقیت سری جدید بدون حضور کلارکسون، می و هموند، از اهمیت فوق العاده ای برای مدیران ارشد این شبکه برخودار است.

با این حال در هفته های آتی باید منتظر جدالی سخت بین طرفداران دوآتشه و متعصب جرمی کلارکسون در برابر قدرت رسانه ای تیم تولید جدید این برنامه باشیم.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-10-08 09:21:44Z | http://piczard.com | http://codecarvings.comœÿ@€CÆ~

پخش سری جدید تاپ گیر در حالی از ماه آینده میلادی آغاز می شود که جرمی کلارکسون و دو همکار نام آشنایش مشغول تولید چند قسمت ویژه و مهیج برای سری نخست برنامه جدیدشان در شبکه آمازون هستند.

درست پس از پخش تریلر سری جدید تاپ گیر، جرمی کلارکسون نیز تصویری از مجروحیت خودش در طی ساخت سری جدید برنامه را با این توضیح که امروز جان سالم به در بردم، منتشر کرده است.

JERMEY CLARKSON-1

این درحالیست که هنوز تاریخ پخش و اسم برنامه جدید کلارکسون اعلام نشده اما پخش سری تازه تاپ گیر با بررسی خودروهایی نظیر مکلارن 675، فراری اف 12 تی دی اف، آریل نومد، نسل تازه آئودی R8، فورد ماستنگ و تست و بررسی آستون مارتین ولکان در پیست یاس مارینا ابوظبی، قطعی شده است.

اولین تریلر فصل جدید تاپ گیر را در ادامه می بینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • Mohamad
    Mohamad | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    در عالی بودن جرمی شکی نیست
    و همچنین در فوق‌العاده بودن پشت صحنه BBC هم شکی نیست
    .....
    اگه مستند تخت گاز رو دیده باشید حتما به فکرتون خطور کرده یه روح داره فیلم برداری میکنه، نمونه بارزشم مستند plante earth
    مجری عالی + تیم عالی =مستند فوق‌العاده

  • Mustafa
    Mustafa | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    تاپ گیر بدون جرمی مثل یه بدن بی روحه. من مت له بلانک رو خیلی دوس دارم ولی هرکسی رو بهر کاری ساختن. همونجور که هیچ کس نمی تونه جای بلانک رو تو فرندز بگیره هیچ کس هم نمیتونه جای جرمی رو تو تاپ گیر بگیره. البته جرمی هم در کنار هموند و می اینهمه موفقه.در کل بدون این سه نفر تاپ گیری باقی نمیمونه

  • آرش
    آرش | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    یادمه جرمی با بخش فارسی بی بی سی داشت مصاحبه میکرد . ازش پرسیدن چرا تخت گاز آمریکا یا کشورهای دیگه موفق نشده گفتش به خاطر مجریاشه . ما سه نفر از دوره نوجوانی با هم دوست بودیم همین دوستی ادامه دار و صمیمیت بیش از حد بوده که باعث شده برنامه هامون اینگونه از آب دربیاد

  • مهمان
    مهمان | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    از کلارکسون متنفرم
    انگلیسیه پس فطرت نژاد پرست

  • Dexter
    Dexter | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    فقط مت لی بلانک

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی