ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای غیر رسمی از موبایل های Zenfone 3 و Zenfone 3 Deluxe ایسوس

در سال گذشته موبایل Zenfone 2 ایسوس به چند دلیل مورد توجه کاربران سراسر دنیا قرار گرفت که یکی از مهم ترین آنها، قیمت این محصول بود. تلفن هوشمند یاد شده صفحه نمایش 5.5 اینچی، ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در سال گذشته موبایل Zenfone 2 ایسوس به چند دلیل مورد توجه کاربران سراسر دنیا قرار گرفت که یکی از مهم ترین آنها، قیمت این محصول بود. تلفن هوشمند یاد شده صفحه نمایش 5.5 اینچی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، چیپست Atom Z3580 اینتل و 4 گیگابایت رم داشت و فقط با قیمت 299 دلار به فروش می رسید و به این لحاظ یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید به شمار می رفت.

پیرو همین امر کاربران این دستگاه بسیار مشتاق هستند تا مدل جدید و به روزتر آن وارد بازار شده و آن را خریداری کنند و این در حالیست که هنوز هیچگونه خبر رسمی در رابطه با رونمائی از ذنفون 3 وجود ندارد.

اما امروز رندرهای غیر رسمی از ZenFone 3 منتشر شده که بر اساس آن می توان طراحی ظاهری و برخی از امکانات دستگاه را حدس زد. با توجه به تصاویر، ذنفون 3 در بخش پشتی خود یک فلاش دو رنگ LED دارد، اما اینکه دوربینی که در کنارش قرار دارد چند مگاپیکسلی است، معلوم نیست.

بدنه دستگاه تماما فلزی خواهد بود اما همانند موبایل G5 ال جی خطوط آنتن ندارد. همچنین در بخش پشتی یک حسگر تشخیص اثر انگشت مشاهده می شود که کمی عجیب به نظر می رسد زیرا به صورت مستطیلی ساخته شده.

لازم به یادآوری است که این نخستین اسمارت فون ایسوس محسوب می گردد که اسکنر اثر انگشت در آن تعبیه گشته.

در بخش جلوئی ذنفون 3 شاهد حضور سه کلید خازنی هستیم. البته کلید میانی در موبایل Zenfone 3 Deluxe جای خود را به دکمه فیزیکی دستگاه داده است.

در این شایعه همچنین نوشته شده که هر دو موبایل مورد بحث به پورت USB Type-C مجهز خواهند بود اما این ویژگی در هیچ کدام از تصاویر دیده نمی شود.

در آخر هم یادآوری نمائیم که با اینکه هنوز ایسوس هیچ خبری در رابطه با موبایل های آتی خود منتشر نکرده اما چندان دور از ذهن نیست که آنها را در نمایشگاه کامپیوتکس که از 11 تا 15 خرداد در تایوان برگزار خواهد شد، رونمائی نماید.

asus-zenfone-3-11

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • morteza
    morteza | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    من زنفون ۲ گرفتم بعد شیش ماه صفه نمایشش پر پر زد و دادمش تعمیر باید بگم گوشی فوق العاده قوی بود توی سخت افزار و اجرای بازیها جوری که از سامسونگ و آیفون هم بهتر عمل میکرد ولی واقعا وقتی الان با پایین رده سامسونگ کار میکنم میفهمم که تو بخش نرم افزار و صفه نمایش و دوربین ایسوز واقعا بی تجربست یه چیز مهمم هست اینه که واقعا گوشی فیزیکی فوق ضعیف بود من یک بارم گوشیم از دستم نیفتاد و همش توی گارد بود ولی صفه نمایشش و تاچش یه دفه به مشکل خورد در کل به نظرم توی ایران نباید سراغ اینجور گوشیا رفت چون به هیچ وجه گارانتی ندارن حتی تعمیرگاه تخصصی هم ندارن چون همشون قاچاقن به نظرم فقط توی اندروید باید از بین سامسونگ و الجی و هوآوی انتخاب کرد چون این سه برند فقط فکر کنم گارانتی رسمی دارن اپل هم چون فراگیر شده بازم با پول میشه تعمیرش کرد

  • Rivekan
    Rivekan | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    دکمه ای که پشت دستگاه هست و توی متن حسگر اثر انگشت حساب شده، باید مثل زنفون 2 دکمه های تغییر صدا باشه و دکمه فیزیکی جلو وظیفه تشخیص اثر انگشت رو بر عهده بگیره! در کل امیدوارم زنفون 3 این نباشه :/

مطالب پیشنهادی