ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک تازه نشان می دهد سامسونگ چیپست اسنپدراگون را نیز برای نسل جدید گلکسی J7 در نظر گرفته است

هرچند پرچمداران به عنوان شاخص ترین تلفن های هوشمند هر شرکت به حساب می آیند و قابلیت های پیشرفته آنها نیز بیش از همه توجه ها را به سوی خود جلب می کند، اما همه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

هرچند پرچمداران به عنوان شاخص ترین تلفن های هوشمند هر شرکت به حساب می آیند و قابلیت های پیشرفته آنها نیز بیش از همه توجه ها را به سوی خود جلب می کند، اما همه کاربران الزاماً به یک تلفن هوشمند بسیار پرقدرت و پیشرفته احتیاج ندارند، در نتیجه همه سازندگان در کنار محصولات رده بالای گران قیمت و سریع، مدل های اقتصادی و ارزان قیمت را نیز به تولید می رسانند.

در این میان سامسونگ یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه تولید مدل های اقتصادی به حساب می آید که محصولات متنوعی در این بخش برای رقابت با شرکت های چینی و دیگر سازندگان حوزه تلفن های هوشمند عرضه کرده است.

Galaxy J5 و Galaxy J7 دو نمونه از این محصولات هستند که سازنده مدتی پیش تازه ترین نسل آنها را در کشور چین رونمایی و توجه کاربران را به خصوصیات سخت افزاری جذاب این دو تلفن هوشمند اقتصادی جلب نمود، محصولاتی که به چیپست قدرتمند اگزینوس ساخت سامسونگ مجهز بودند.

کاربران اکنون می خواهند بدانند که نسل تازه این دو مدل تنها برای بازار چین در نظر گرفته شده یا در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهند شد، پرسشی که سازنده پاسخ آن را ارائه نکرده اما بر اساس بنچمارک جدیدی که امروز منتشر شده می توان تا حدی به پاسخ دست یافت.

در این بنچمارک ها یک گلکسی S7 با شماره مدل SM-J7109 مشاهده می کنیم که به چیپست MSM8952 با قدرت 1.52 گیگاهرتز مجهز شده که احتمالاً اسنپدراگون 652 به شمار می رود و نشان می دهد سازنده نسخه دیگری از این تلفن هوشمند را برای عرضه در بازارهای دیگر ساخته است.

این نسخه همچنین از 3 گیگابایت حافظه رم برخوردار است که میزان مناسبی برای یک محصول اقتصادی به حساب می آید.

دیگر مشخصات دستگاه اما با مدل عرضه شده در چین یکسان است و از جمله آنها می توان به نمایشگر 5.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD، 16 گیگابایت حافظه رم (با امکان افزایش از طریق کارت حافظه)، دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی، NFC، بدنه فلزی و باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت اشاره کرد

علاوه بر این بنچمارک دیگری نیز از مدل Galaxy J5 (2016) منتشر شده که نسخه کوچکتر و 5.2 اینچی این خانواده به حساب می آید و به 2 گیگابایت حافظه رم مجهز است، اما دیگر خصوصیات سخت افزاری آن تقریباً با مدل بزرگتر یکسان است.

البته لازم است بدانید که در بنچمارک دوم اشاره ای به چیپست اسنپدراگون نشده و مشخصات مشابه همان نسخه عرضه شده در کشور چین مشاهده می گردد.

در پایان لازم است اشاره کنیم که هر دو مدل جدید در بنگهای طلایی، سفید و صورتی به بازار عرضه خواهند شد اما قیمت آنها هنوز توسط سازنده اعلام نشده، هرچند انتظار نمی رود این رقم چندان از هزینه 200 دلاری مدل های سال پیش بالاتر باشد.

Screenshot_2016-03-31-15-53-06-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی