ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی GetSpace؛ اپلیکیشنی برای حذف تصاویر تکراری از گالری آیفون و آیپد

چه لزومی دارد که برای ثبت یک لحظه به خصوص، ده بار یا بیشتر با موبایل عکس بگیرید و همه تصاویر را در حافظه دستگاه ذخیره کنید؟ هر چند بار هم که از منظره ای تکراری عکس بگیرید، نهایتا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

چه لزومی دارد که برای ثبت یک لحظه به خصوص، ده بار یا بیشتر با موبایل عکس بگیرید و همه تصاویر را در حافظه دستگاه ذخیره کنید؟ هر چند بار هم که از منظره ای تکراری عکس بگیرید، نهایتا یکی دو مورد از تصاویر برای نگهداری مناسب هستند و الباقی، تنها محتوایی اضافی اند برای اشغال فضای مفید حافظه دستگاه.

از این رو بهتر است که حافظه موبایل را از تصاویر اضافی پاک کنید تا فضای بیشتری برای نصب اپلیکیشن های مفید و ذخیره محتوای ضروری در اختیار داشته باشید. اگر Camera Roll آیفون یا آیپد شما مملو از تصاویر شبیه به هم و تکراریست، و حوصله جستجو و پاک کردنشان به طور دستی را ندارید، اپلیکیشن GetSpace چاره کار شماست.

2

GetSpace پس از نصب و اجرا، کلیه تصاویر موجود در حافظه آیفون و آیپد را به دقت اسکن می کند. بسته به حجم تصاویر، این کار ممکن است در کمتر از یک دقیقه یا حداکثر چند دقیقه به طول بینجامد.

وقتی که کار اسکن تمام شد، اپلیکیشن تمام تصاویر تکراری (یا بهتر بگوییم دارای شباهت زیاد به هم) را کنار یکدیگر برایتان ردیف می کند تا با نشانه گذاری آنهایی که نمی خواهید، خودتان و حافظه موبایل را از شرشان خلاص کنید.

مضاف بر این، GetSpace قادر به تشخیص تصاویر تار و اسکرین شات ها هم هست. واضح است که عکس های تار به هیچ دردی نمی خورند، و اسکرین شات ها هم عمدتا استفاده مقطعی دارند، بنابراین برای چه باید آنها را نگه دارید؟ GetSpace مثل یک جارو برقی همه آنها را در یک چشم به هم زدن می بلعد و ناپدید می کند.

البته برای دسترسی به دو امکان آخر، می بایست نسخه کامل اپ به قیمت 2.99 دلار را خریداری کنید. با این وجود نسخه رایگان GetSpace وظیفه اصلی اش یعنی یافتن و پاک کردن تصاویر تکراری و شبیه به هم را به خوبی انجام می دهد، بنابراین شاید اصلا به خرید نسخه کامل احتیاجی نداشته باشید.

GetSpace Free

GetSpace Free

سازنده: Igor Khmurets قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 19.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امین بیگ‌زاده
    امین بیگ‌زاده | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    نمونه مشابه این اپ در اندروید هم هست. حتما معرفی می کنیم.

  • امیر
    امیر | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    نمونه اندرویدی نداره؟

  • Godzilla
    Godzilla | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

    یه نرم افزار همینجوری برای اندروید معرفی کنید لطفا

مطالب پیشنهادی