ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه سیاه رنگ Meizu Pro 6 در تصاویر تازه به نمایش درآمد

از همان زمانی که اعلام شد میزو قصد دارد چیپست قدرتمند Helio X25 ساخت مدیاتک را در برخی نسخه های مدل Pro 6 مورد استفاده قرار دهد، مشخص شد که این بار نیز با پرچمداری ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

از همان زمانی که اعلام شد میزو قصد دارد چیپست قدرتمند Helio X25 ساخت مدیاتک را در برخی نسخه های مدل Pro 6 مورد استفاده قرار دهد، مشخص شد که این بار نیز با پرچمداری قدرتمند از سوی این تولید کننده چینی مواجه خواهیم بود، محصولی که علاوه بر چیپست پر قدرت، به 4 گیگابایت حافظه رم، حسگر اثر انگشت و فوکوس خودکار لیزری نیز مجهز خواهد بود.

چیپست Helio X25 نیز در حقیقت یک نسخه بهبودیافته از مدل X20 به حساب می آید که از 2 هسته Cortex A-72 با سرعت 2.5 گیگاهرتز برای انجام عملکردهای سنگین، 4 هسته Cortex-A53 با قدرت 2.0 گیگاهرتز برای عملکردهای متوسط و در نهایت 4 هسته دیگر مبتنی بر همین معماری و سرعت 1.4 گیگاهرتز برای مصرف بهینه تر انرژی بهره می برد.

اما بر اساس تصاویری که تاکنون منتشر شده می توان گفت که این تلفن هوشمند علاوه بر سخت افزار قوی، از طراحی مناسب و نمایشگر بدون حاشیه در جلوی دستگاه نیز برخوردار است.

البته تصاویری که تاکنون مشاهده کرده ایم اکثراً از مدل های سفید یا نقره ای این محصول بوده، اما بسیاری از کاربران کنجکاو هستند طراحی مدل مشکی رنگ این پرچمدار قدرتمند را نیز مشاهده نمایند، نسخه ای که اکنون در 2 تصویر تازه راه یافته به فضای اینترنت طراحی مشکی رنگ بدنه فلزی آن سرانجام به نمایش درآمده است.

از شما دعوت می کنیم در ادامه 2 تصویر منتشر شده از نسخه مشکی Meizu PRO 6 را مشاهده نمایید.

Note-the-bezel-less-design-on-the-Pro-6.jpg

Rear-camera-has-a-later-auto-focus-underneath-the-lens.jpg

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی