ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

استخراج صدا از فایل های ویدئویی با اپلیکیشن Video to MP3 Converter

گاهی اوقات هنگام تماشای فیلم و فایل های ویدئویی، ممکن است به دیالوگ یا موزیک فوق العاده ای برخورد کنید که ارزش ذخیره سازی به شکل یک فایل صوتی جداگانه را دارد. در چنین مواقعی، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

گاهی اوقات هنگام تماشای فیلم و فایل های ویدئویی، ممکن است به دیالوگ یا موزیک فوق العاده ای برخورد کنید که ارزش ذخیره سازی به شکل یک فایل صوتی جداگانه را دارد. در چنین مواقعی، اپلیکیشن Video to MP3 Converter می تواند به کمکتان بیاید؛ ابزاری بسیار کارآمد که برای استخراج صدا از فایل های ویدئویی طراحی شده.

با این اپلیکیشن می توانید بسیاری از فرمت های رایج ویدئویی را به فایل های MP3 یا ACC تبدیل کنید تا بعدا بتوانید از فایل صوتی در جاهای مختلف استفاده کنید.

2

با ورود به اپ، می توانید فایل ویدئویی را از حافظه دستگاه انتخاب و سپس فرمت خروجی و بیت ریت اش را برای تنظیم کیفیت فایل، تعیین کنید. نکته بسیار خوب اپلیکیشن در حین انجام این کار، امکان شخصی سازی متادیتاست.

مثلا اگر قصد استخراج فایل صوتی از یک موزیک ویدئو را داشته باشید، در بخش متادیتا می توانید عنوان، آلبوم، نام هنرمند، سبک و سال انتشار کار را به طور دستی وارد کرده و حتی برای خروجی کاور آرت ویژه ای انتخاب کنید.

Video to MP3 Converter به غیر از انجام این کارها، قابلیت های ویژه دیگری هم در چنته دارد. از آن می توانید به عنوان یک Trimmer یا برش زننده برای فایل های MP3 استفاده کنید، و حتی در ویرایشگر صدای آن به ترکیب چند فایل صوتی با هم بپردازید.

با در نظر گرفتن این امکانات، Video to MP3 Converter نه تنها در نقش یک اپلیکیشن مبدل فایل وظیفه اش را به خوبی انجام می دهد بلکه می توان برای ویرایش فایل های صوتی هم روی آن حساب ویژه ای باز کرد.

این اپ کاملا رایگان است، اما برای اینکه تبلیغات را در محیطش نبینید یک نسخه کامل هم دارد که از طریق پرداخت درون برنامه ای قابل دسترسی است.

Video to MP3 Converter

Video to MP3 Converter

سازنده: NAING GROUP قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

    برنامه بسیار عالی بود بسیار متشکرم.

مطالب پیشنهادی