ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون SE را می توان یک شکست تجاری برای اپل دانست

همواره زمانی که اپل، آیفونی جدید رونمایی می کند، در همان ابتدای کار با فروش بالایی مواجه می شود. مثال بارز این داستان به آیفون های 6 و 6s، و البته برادران بزرگتر آنها بر می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

همواره زمانی که اپل، آیفونی جدید رونمایی می کند، در همان ابتدای کار با فروش بالایی مواجه می شود. مثال بارز این داستان به آیفون های 6 و 6s، و البته برادران بزرگتر آنها بر می گردد. در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، هر دو مدل موفق شده بودند آماری بالاتر از فروش ده میلیون دستگاه را در اولین آخر هفته به ثبت برسانند.

Apple-iPhone-SE-had-a-poor-opening-weekend

این در حالیست که آیفون SE، شروع جالبی نداشته و می توان گفت در اوج محبوبیت، تا حدی بی هوادار باقی مانده. روز دوشنبه موسسه تحقیقاتی «Localytics» خاطر نشان کرد که این نسخه از تلفن هوشمند یاد شده، تنها یک دهم درصد از فروش آیفون ها را به خود اختصاص داده است.

Apple-iPhone-SE-is-ignored-by-iPhone-buyers-during-its-first-weekend-on-sale

در مقام مقایسه، پس از گذشت اولین آخر هفته و فروش آیفون ۶، این محصول موفق شد به رقم دو درصد دست پیدا کند. همین درصد برای آیفون 5s هم معادل ۹ دهم درصد بود. می شود گفت که آیفون SE، اولین تلفن هوشمندی بود که از سوی اپل توسعه یافت و باعث شکل گرفتن صف در جلوی فروشگاه های فیزیکی این شرکت نشد.

ارزان ترین نسخه از تلفن همراه جدید اپل، قیمتی معادل ۴۰۰ دلار دارد که چیپست A9 را در کنار نمایشگری ۴ اینچ در اختیار کاربران قرار می دهد. مشخصا این محصول نمی تواند کاربرانی که به آیفون مجهز به نمایشگر ۴.۷ و ۵.۵ عادت کرده اند را متقاعد به خرید کند و بیشتر هدف اش، کاربرانی است که همچنان از آیفون ۵ استفاده می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • اپل دوست :)
    اپل دوست :) | ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

    برای گوشی که فقط نسخه بروز شده iphone 5s هست، زیاد نباید انتظار فروش زیاد داشت! من خودم عاشق طراحیشم! اما کاشکی بیشتر از این روش وقت میگذاشت! صرفا نمیومد همون قالب با طراحی تکراری رو فقط برای رفع مسولیت بروز کنه و اصلا روی اون فکر نکرده! سایز ۴ اینچ خوبه! اما نه تکراری... (صرفا برای سود بیشتر)
    تازه این گوشی باید قیمت مناسب تری داخل ایران داشته باشه ، نه هم قیمت یه 6s فروش بره! بازار هنوز حباب داره، مردم هم زرنگ شدن دیگه کسی با این قیمت های فضایی سراغش نمیره! چون ارزشش رو نداره! باید ۱۴۰۰ قیمت بخوره و نه بیشتر!

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    این گوشی مشتری های خاص خودشو داره... کسی که از آیفون پنج خوشش میاد اما میخواد یک گوشی با قدرت آیفون شش اس داشته باشه، میشه گفت این گوشی براش بهترین انتخابه

  • مهدی
    مهدی | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    من نمیدونم چرا یه عده از مردم یاد نگرفتن وقتی نظرشون متفاوته به نظر دیگران بی احترامی نکنند، حالا یه عده دوست دارن ساعت مچی دستشون باشه یه عده هم ساعت دیواری آخه به من و شما چه برادر عزیز، من به شخصا عاشق محصولات اپل هستم ولی محصولات شرکت های دیگه هم ارزش و جایگاه و طرفداران خودشونو دارن، نظرم در مورد آیفون اس ای هم مثبته ...

  • محمد
    محمد | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    گوشی خوبیه ولی قیمت کاذبی داره که باید حدود ۱.۴۵۰ باشه الان و به مرور کاهش پیدا کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی