ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ZTE با انتشار پوستری از رونمایی موبایل های Nubia Z11 در 31 فروردین خبر داد

کمپانی ZTE یکی از بزرگ ترین تولید کننده های موبایل در چین به شمار می رود که اسمارت فون های قابل توجهی نیز در فهرست محصولات خود دارد. از جمله می توان به دو خط ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

کمپانی ZTE یکی از بزرگ ترین تولید کننده های موبایل در چین به شمار می رود که اسمارت فون های قابل توجهی نیز در فهرست محصولات خود دارد. از جمله می توان به دو خط تولید Axon و Nubia اشاره نمود که اولی در بیرون از آسیا چندان شناخته شده نیست اما برند دوم در حال نفوذ به بازار جهانی است.

در همین رابطه شرکت مورد بحث در نمایشگاه CES امسال اعلام نمود که وب سایت جهانی Nubia.com آماده استفاده ی کاربران سراسر دنیاست. اما پس از آن تقریبا خبرهای زیادی از این شرکت به گوش نمی رسید و تنها چند شایعه مربوط به Nubia Z11 Mini وجود داشت که اعلام می کرد این دستگاه مورد تائید آژانس نظارتی TENAA قرار گرفته و احتمالا در 31 فروردین ماه به صورت رسمی معرفی می گردد.

حالا امروز صفحه ی Nubia پوستری در شبکه اجتماعی Weibo منتشر نموده که نشان می دهد تاریخ یاد شده درست بوده و ZTE در این مراسم علاوه بر نسخه مینی، از Z11 و Z11 Max نیز رونمائی خواهد کرد.

بر اساس مشخصاتی که در TENAA ثبت شده، اسمارت فون Nubia Z11 مینی به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1920×1080، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. همچنین گفته می شود این دستگاه با یکی از چیپست های 8 هسته ای و 64 بیتی و میان رده ی سری 6XX  اسنپدراگون کوالکام همراه است و باتری آن نیز با ظرفیت 2750 میلی آمپر ساعتی انتخاب گشته.

دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی است و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در بخش جلوئی آن تعبیه شده.

به گزارش این خبر، معلوم نیست که موبایل Z11 مینی با کدام یک از نسخه های 5.1 یا 6.0 اندروید همراه خواهد بود اما در هر صورت رابط کاربری Nubia خود شرکت روی آن نصب شده.

در مورد اینکه مدل های Z11 و Z11 Max چه مشخصاتی دارند اطلاعاتی در دست نیست اما از آنجا که قرار است جزو پرچمداران این کمپانی محسوب گردند، انتظار می رود به چیپست 4 هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 820 مجهز باشد. دلیل این گمانه زنی نیز چنین اعلام شده که تلفن های هوشمند Nubia Z9 و Z9 Max با تراشه ی اسنپدراگون 810 عرضه شده بودند.

همچنین احتمال داده می شود که Z11 از جنس فلز یا شیشه ساخته شود و همانند برادران بزرگ تر خود به 3 یا 4 گیگابایت رم مجهز باشد.

برای آگاهی از اطلاعات دقیق و دانستن اینکه این خبرها صحت دارند یا خیر توصیه می کنیم تا 19 آوریل مصادف با 31 فروردین ماه صبر کنید تا ZTE به صورت رسمی از این محصولات خود رونمائی نماید.

Nubia-Z11-launch-event-teaser_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • BVB
    BVB | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    دعوت نامش چقد شبیه طراحی دعوت‌نامه و همایش های WWDC ـن :-/

مطالب پیشنهادی