ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از دو نسخه تجملاتی لپ تاپ Spectre 13 پرده برداشت

HP مدتی پیش از محصول جدیدی به نام Spectre 13 پرده برداشت، لپ تاپ زیبایی که هرچند طراحی آن به چشم بسیاری از کاربران زیبا بود، اما به نظر می رسد سازنده به این میزان ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

HP مدتی پیش از محصول جدیدی به نام Spectre 13 پرده برداشت، لپ تاپ زیبایی که هرچند طراحی آن به چشم بسیاری از کاربران زیبا بود، اما به نظر می رسد سازنده به این میزان نیز راضی نبوده و از دو طراح مشهور دعوت کرده تا نسخه های پر زرق و برق این لپ تاپ را نیز طراحی نمایند.

در نهایت دو مدل برای عرضه به بازار آماده شده که البته پر زرق و برق به تنهایی نمی تواند حق مطلب را در موردشان ادا کند. بدنه نخستین مدل که Jess Hannah طراحی آن را بر عمده داشته از طلای 18 عیار ساخته شده و لوگوی سازنده نیز در این مدل، میان قطعات الماس قرار گرفته است.

در این مدل حتی حروف روی دکمه های کیبورد نیز به شکل دستخط طراحی شده و فونت های رسمی معمول برای آن مورد استفاده قرار نگرفته اند.

در طراحی بدنه مدل دوم که به دست Tord Boontje انجام گرفته نیز طرح های ظریفی از پروانه و گیاهان مشاهده می شود که خطوط تشکیل دهنده ی آنها از طلای 18 عیار ساخته شده و برای کشیدن گلها نیز، کریستال های سواروفسکی مورد استفاده قرار گرفته اند.

اگر اعتقاد دارید عرضه محصولاتی چنین تجملاتی اسراف به حساب می آید و تولید کنندگان نباید به آن دامن بزنند، لازم است بدانید که HP این دو مدل را برای فروش در حراج خیریه به تولید رسانده و عواید آن در اختیار بنیاد نلسون ماندلا قرار خواهند گرفت.

HP البته می گوید نمی تواند پیشبینی کند که حراج این لپ تاپ ها چه میزان درآمد عاید بنیاد خیریه خواهند کرد، اما با وجود همه ی کریستال ها، الماس ها و طلای به کار رفته، قیمت 1200 دلار را برای هریک از این لپ تاپ ها در نظر گرفته است.

در پایان از شما دعوت می کنیم تصاویر دو مدل Limited Edition تجملاتی از لپ تاپ Spectre 13 را مشاهده نمایید.

SE_Spectre_Tord_1.0

SE_Spectre_Tord_4.0

SE_Spectre_Tord_2.0

SE_Spectre_2.0

SE_Spectre_3.0

SE_Spectre_4.0

SE_Spectre_1.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    اچ پی
    تیتر رو اصلاح کنید لطفا

مطالب پیشنهادی