ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل آمازون از عرضه کتابخوان الکترونیکی جدید تحت برند کیندل خبر داد

اگر تصمیم به خرید کتابخوان الکترونیک Voyage کیندل داشتید، بهتر است کمی دست نگهدارید زیرا مدیر عامل آمازون امروز صبح در توئیتر نوشت که این شرکت از یک نمونه جدید و بسیار قدرتمند کیندل در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

اگر تصمیم به خرید کتابخوان الکترونیک Voyage کیندل داشتید، بهتر است کمی دست نگهدارید زیرا مدیر عامل آمازون امروز صبح در توئیتر نوشت که این شرکت از یک نمونه جدید و بسیار قدرتمند کیندل در هفته آینده رونمائی خواهد نمود.

از روی این عبارت می توان حدس زد که دستگاه جدید احتمالا امکانات بسیار بهتری از Voyage خواهد داشت زیرا اگر مطلع باشید، دیوایس یاد شده در پائیز سال 2014 عرضه شده بود و اکنون زمان زیادی از آن تاریخ گذشته و بدون شک محصول جدید قابلیت هایی در خود خواهد داشت که این کتابخوان قادر به ارائه آنها نیست.

همچنین جا دارد اشاره کنیم که Voyage علاوه بر امکانات بسیار عالی، قیمت گرانی هم داشت و برای خرید آن باید 200 دلار هزینه می کردید اما یک کتابخوان میان رده به نام  Paperwhite از خانواده کیندل توانست با نمایشگری که رزولوشن برابر با پنل وایاژ دارد، بیشتر مورد توجه کاربران قرار بگیرد و دلیلش هم فقط قیمت دو دستگاه بود.

اما ای-ریدر جدید از Paperwhite هم سبک تر و کوچک تر است و گفته می شود صفحه نمایش آن به فناوری تطبیق پذیری نوری مجهز خواهد بود و امکانات ویژه ای همانند دکمه ی حساس به فشار برای ورق زدن کتاب ها را نیز در خود خواهد داشت.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول در دسترس نیست و «بزوس» هم در توئیت خود به امکانات آن اشاره ای نکرده. اما نکته جالب و قابل اشاره این است که مدیر آمازون روشی جالب برای اعلام ارائه گجت جدید به کار گرفته و شاید بتوان اینگونه نتیجه گیری نمود که علیرغم تاکید روی واژه ی «کاملا جدید»، ورود چنین محصولی اتفاق مهمی برای شرکت مورد بحث به شمار نمی رود. که اگر این طور باشد چندان هم جای تعجب ندارد زیرا کتابخوان های الکترونیک به طور کلی گجت هایی نیستند که کاربران برای خرید مدل های جدید آن ثانیه شماری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

    کاش ارزون تر باشه و درضمن اندازه ده اینچی هم داشته باشه

  • mm98
    mm98 | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    کاش گرون نباشه.

  • شهاب
    شهاب | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

    به نظرتون خریدن یک کتابخوان برای مایی که تو ایران زندگی میکنیم کار عاقلانه ایه؟ نه میتونیم کتابها رو به صورت انلاین بخریم نه از امکانات اینترنتی ش مثل کتابخونه های دیجیتالش استفاده کنیم.چون پیمان جهانی کپی رایت رو هم امضا نکردیم بعیده حالا حالاها به ما دسترسی بدن.

مطالب پیشنهادی