ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی دیجیاتو از مراسم معرفی گلکسی اس 7 سامسونگ در ایران

اندکی پس از معرفی جهانی گلکسی اس 7 سامسونگ در بارسلون، این شرکت کره ای اکنون پرچمداران جدید خود را به ایران آورده است. امروز صبح برج میلاد تهران، میزبان مراسمی بود که در آن ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۱

اندکی پس از معرفی جهانی گلکسی اس 7 سامسونگ در بارسلون، این شرکت کره ای اکنون پرچمداران جدید خود را به ایران آورده است. امروز صبح برج میلاد تهران، میزبان مراسمی بود که در آن سامسونگ به صورت رسمی ورود گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به کشورمان را اعلام نمود.

در حالی که پرچمداران جدید سامسونگ چند روزی می شود که در بازار ایران یافت می شوند، به نظر می رسد که شرکت کره ای برنامه ای ویژه را برای افزایش فروش این محصولات در کشورمان در نظر گرفته است. بنابر آنچه که در مراسم رونمایی بیان شد، کاربرانی که تا پایان بهار سال جاری نسبت به خرید پرچمداران سامسونگ اقدام نمایند، می توانند از طرحی ویژه جهت تعویض نمایشگر دستگاه خود در صورت بروز هرگونه مشکل بهره مند شوند. در این طرح سامسونگ خارج از شرایط گارانتی، به رایگان نسبت به تعویض نمایشگر آسیب دیده، اقدام خواهد کرد. لازم به اشاره است که تعویض نمایشگر تنها تا پایان سال 95 صورت می پذیرد.

علاوه بر این موضوع کاربران شهر های تهران، اصفهان و مشهد، در صورتی که نیاز به تعمیر دستگاه خود داشتند، می توانند با مرکز تماس سامسونگ ارتباط برقرار کنند، تا نماینده شرکت به درب منزل آن ها مراجعه کرده و دستگاه را دریافت نماید. شایان ذکر است که محصول پس از تعمیر، توسط شرکت برای کاربر ارسال می شود.

در نهایت نیز همانطور که پیش تر اعلام کردیم، کاربرانی که از نمایندگی های ایرانسل نسبت به خرید گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج اقدام نمایند، از مزایایی ویژه بهره مند می گردند. جهت آشنایی با مزایای مذکور می توانید این مطلب را مطالعه نماید. در ادامه از شما دعوت می کنیم گزارش ویدیویی دیجیاتو از مراسم معرفی پرچمداران سامسونگ در ایران را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • M.e721
    M.e721 | ۵ خرداد ۱۳۹۵

    سلام
    ببخشید ! من از اصفهانم ؛ اگه بخوام برای رونمایی Galaxy Note 6 به برج میلاد و اون مراسم برم باید چکارهایی انجام بدم ؟؟؟
    ممنون میشم جوابمو بدید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی